Kokemuksia Zalekua-vaatemerkistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kamut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kamut

Vieras
Olen ostanut kaksi tuon merkkista bodyä vauvalle ja molemmista on mennyt vähintään yksi neppari rikki (olalta tai haarasta), tällä hetkellä molemmat on jääneet käytöstä tuon takia. Ja nepparit meni rikki yhden tai kahden käyttökerran jälkeen. Hintavia kuitenkin olivat (muistaakseni 8.90) joten kuvittelin ostavani laadukasta vaatetta mutta eikö sittenkään? Prismassa noita ainakin myydään, onko muilla kokemuksia, onko pysyneet ehjinä? Ostin nuo vielä parin viikon aikaerolla ja eri kuosia joten ei ole varmaan voinut olla mikään virheellinen erä tm.
Olisin laittanut palautetta s-postilla mutta en löydä kunnollisia yhteystietoja, soittaa yritin mutta eivät kai näin lauantaina vastaa?
Muita kokemuksia kaipaan ennen kuin soitan tuonne maanantaina uudestaan..

Olen asioinut Petra Kiurun kanssa sähköpostitse kun olin pettynyt tuotteen pesukestävyyteen (glitterit irtosivat lähes kokonaan eka pesukerran jälkeen ).

Ota tämä osoite netistä http://www.zalekua.fi/ ja sieltä välilehti Yritys. Sieltä alareunasta löytyy yhteystiedot.

Lahjaksi ollaan saatu. Yksi levisi jo käyttöönottopesussa. Aukaisin vetoketjua ja pidike jäi käteen. Nyt oon jo kolmesti ottanut yhteyttä firmaan, saamatta vastausta. Aina vastauksena, ettei oikea henkilö ole paikalla.
Mun mielestä aika ihme touhua, ettei joku muu hoida tällaisia asioita, jos joku on poissa. Jättää p**kan maun koko firmasta.
Millaista palautetta te olette saaneet?

Entisen työntekijän läheisen ominaisuudessa voin kertoa, että firman huonous ei näy vain vaatteiden huonossa laadussa vaan myös työyhteisön pahoinvoinnissa. Kuulemani mukaan erinäiset assistentit ovat viihtyneet työssä maksimissaan vuoden, jonka jälkeen ovat kukin lähteneet viihtyisämpiin paikkoihin. Oma ystäväni masentui työilmapiirin vuoksi niin kovin, että jäi irtisanouduttuaan pitkäksi aikaa sairauslomalle.

En siis tiedä mikä tuossa paikassa mättää kun palvelu ei pelaa, työntekijät voivat huonosti ja laatukin on mitä sattuu. Itselläni on ystäväni puolesta niin huono kuva kyseisestä firmasta, etten ihan periaatteesta osta heidän tuotteitaan, vaikka juhlavaatteensa kovin kauniita ovatkin.

Sain lahjaksi kauniin Zalekua-mekon kokoa 74. Ainoa ongelma siinä oli se, että pääntie oli niin pieni, ettei vauvan pää mennyt siitä läpi millään. Pohdin parhaillaan, voisinko sen jotenkin korjata niin, että tyttömme voisi sitä kuitenkin käyttää. Kaunis on kuin mikä.

Firman entisten työntekijöiden ja heidän läheistensä vuodatukset eivät kuulu tähän ketjuun.

Yhteistyössä