Kokemuksianne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja murheellinen ja toivoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
niin toisia se huvittaa,mut mulle ollut elämäntyö...olen jo 46v.
ehkei sulla niin paljon kokemusta vielä tästä elämästä.
Olitko muuten tää pettäjämies???Et kai??
Odotan sulta myös vielä kommenttia...
Alunperin toivoinkin MIESTEN vastauksia..
Mut kiitos kaikille,olen oppinut teiltä paljon!!
<3

En ole se pettäjämies. Kokemusta elämästä on sen verran, että tajuan ettei täydellisiä ja ""parhaita"" ihmisiä tässä maailmassa ole olemassakaan, joten täytyy kyllä elää vähän pää pilvissä jos on moisesta oikein elämäntyön ottanut. Ei millään pahalla tämäkään kommentti. Ei vain voi ymmärtää, et on oikeesti ihmisiä, jotka kuvittelee itsestään noinkin paljon liikoja :)

Edellisessä avioliitossa ukko petti,ja kun minä jäin pettämisestä kiinni, alkoi pahoinpitely ja haukkuminen. Liitto ei koskaan (onneksi ) palautunut ennalleen, mies otti 20v. nuoremman. Yhteyden pito 2/3 lapseen loppui myös. Turpaan saanut hänkin, kuuleman mukaan. Se oli parhain asia, mitä minulle on tapahtunut, sen tajuamiseen vaan meni pari vuotta.

""Olen käskenyt mieheni katsella peiliin aina kun hän haukkuu minua.Asioilla on AINA KAKSI PUOLTA.""

Tottakai asioilla on aina kaksi puolta, mutta mikä oikeuttaa sinut syyllistämään miehen omasta uskottomuudestasi? Eikö sinusta sen verran naista löydy, että kantaisit itse vastuun omista teoistasi, etkä syyttelisi muita? Miehesi ei varmaankaan ole ollut myöskään täydellinen, mutta miten sinun vastuiusi omien valintojesi suhteen siitä vähenee? Puhuisitte niistä asioiden kahdesta puolesta erikseen, niin että päävastuu niistä säilyisi kuitenkin tekijällä itsellään.

Et jaksa olla enää jäteastia, joten teet sitten miehestäsi sellaisen?? Kukaan ei pakota sinua olemaan pelkästään ihana ja kiltti, mutta miksi miehesikään pitäisi sellainen olla? Onko ihmekään, jos hän yrittää kumota syyllisyyttä sinun niskaasi, kun itse kerran syyllistät häntä omista teoistasi?

Mitä jos sinä lopettaisit ensin sen syyttämisen ja kantaisit vastuun ihan itsesi tekemistä valinnoista. Jospa se mieskin sitten lakkaisi pikkuhiljaa syyllistämästä sinua, kun huomaisi että vaivaudut edes vähän katumaan tekoasi...

Yhteistyössä