kokemuskia 3pyöräisistä vaunuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mulla ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla oli kolmipyöräiset tuplarattaat, ja ennen ostoa kyselin kokemuksia. Silloin tosi moni sanoi, että luulee, että ne keikkaa helposti. Ei keikkaa, ei meillä ole kertaakaan ollut edes lähellä.
Kolmipyöräisistä "sinkkuvaunuista" ei oo kokemusta.

Mua kanssa kiinostaisi tosi paljon hankkia tolle poitsulle kolmipyöräset rattaat. On jotenki niiiiin kivan näköset. Se käytännön puoli vaan mietityttää. Siis lähinnä se et miten toi talvikeleillä työntely sujuu, kun eturengas tekee erikohtaan uraa, mihin takarenkaat. Että pääseekö tuola painavassa sohjossa yhtään mihinkään :attn:

Meillä on teutonian kolmipyörät, 4v. vanhat jo ja nyt toisella lapsella käytössä.

Itse olen tykännyt. Ei mitään keikkaamisefektiä ole ollut, lumessakin menevät kun se etupyöräkin on kuitenkin "tuplana", eli on tavallaan 4 pyörää, mutta kaksi etummaista lähellä toisiaan.

Vaikea tosin vertailla, kun en paljon muunlaisia ole lykkinyt.

Meillä ne on siksi, kun ajattelin koiran kanssa ulkoilun olevan helpompaa niiden kanssa, ja on ollutkin.
Koira mahtuu kulkemaan vieressä kivasti, kun on näppärät ja pienikokoiset kärrit.

meillä on ja parasta käytössä on se että kääntyvät näppärästi. Suuri etu on myös se että niillä mahtuu ahtaistakin paikoista kun nostaa vaunut kulkemaan sillä yhdellä pyörällä ( kuulostaa hassulta mutta jopa isovanhemmat huomioivat että ovat näppärät jos pitää luovia ahtaissa paikoissa.
Ollaan käytössä työnnelty lapsia myös tavallisissa kärryissä, mutta en kyllä vaihtaisi sellaisiin

Itse olen kyllä huomannut ton, että taitavat olla kyllä vähän pidemmät. Tosin en kulje juurikaan busseilla tms.
Sen vähän mitä kuljen, niin käännän työntöaisan sitten ihan alas tai ylös heti kun menen bussiin tai junaan, siinä säästää sen muutaman senttiä, minkä ne on normivaunuja pidemmät.

Meillä oli vähä aikaa semmoset 3-pyöräiset Teutoniat. Pitkät ne kyllä oli, hankala pakata autoonkin kun ei sillon vielä ollu farmaria.
Muuten kyllä näppärät käytössä. =)

Meillä kolmipyöräiset tuplat ja ei ole ollut mitään ongelmia. Suorastaan loistavat. Ainoastaan meidän labbis on ne kerran innostuksissaan kiskaissut kumoon, tyhjinä onneksi, mutta tuo koira pystyy kaatamaan meidän 6 hengen ruokapöydänkin, joten ei ole mikään ihme. Hyvät on.

käytiin kattomassa eilen noita HERQULES merkkisiä missä tulis vaunukoppa ja ratasosa erikseen.Niitä mä nyt tässä mietin.Mutta se tavarakori ei ollu mikään iso..ei taida kyllä olla missään muussakaan 3pyöräsessä.Ne oli kyllä näppärän tuntuset ja hienon näköset =)

Meillä on joskus ollut peräkkäin istuttavat kolmipyörätuplat ja olivat todella kiikkerät ja hankalat työnnettävät. Merkki oli X-Adventure.

Busseissa olen huomannut että yhden lapsen kolmipyöräiset ovat tosi leveät niiden takarenkaiden osalta ja tavalliset nelipyöräiset eivät aina mahdu viereen. (Riippuu bussin mallista ja paljonko ne keskisyvennyksen taitettavat penkit vievät tilaa sivuilta).

Yhteistyössä