Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:Meillä on nuo F7 & minun mielestä ovat erittäin hyvät. Niihin tarkoituksiin, missä me niitä käytetään. Pois en vaihda.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Meillä alko kankaat hajoilemaan melko pian käytön jälkeen.muuten ihan ok.
Alkuperäinen kirjoittaja Milja-85:Meillä on F7 ja oon ollu tosi tyytyväinen. Joka päivä vaunuillaan ja talvellakin oli hyvät ja lumessa pääsi. Ainut on, että meillä on menny yks pyörän sisusta rikki..en tiedä, johtuuko siitä, että joskus on vahingossa liikuteltu jarru päällä. Sen takia vetää nyt vähän oikealle..tosin mies korjas sen renkaan. Kasaantaitto toimii hyvin ja on vaikka minkälaista päällistä ja irrotettavaa osaa, että muuntuu tosi hyvin ilman mukaan. Nyt kun meidän pojalla aletaan ottaa rattaita käyttöön, niin oon ajatellu, että rattaita vois olla sirommatkin vaunut. Mutta tähän tarpeeseen ostetaan matkarattaat. Niin ja jousitukset noissa on tosi hyvät! Ja kuomu tulee sopivan alas ja suojaa hyvin auringonpaisteelta. Katsoin juuri kaverin Emmaljungia ja niistä kuomu tuli huomattavasti alemmas.
On muuten toooosi moni kehunu vaunuja, siis ihan tuntemattomat =)
Hintakin on kohdallaan!
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:Meillä on nuo F7 & minun mielestä ovat erittäin hyvät. Niihin tarkoituksiin, missä me niitä käytetään. Pois en vaihda.
Et jaksais kertoa lisää?Kärryttelettekö paljon? Kauanko teillä ollut käytössä? Toimiiko kasaanlaitto-ja takaisin-mekanismi ihan hyvin? Vetääkö/viettääkö(tai miten nyt sanotaan) niin vasemmalle tai oikealle?
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:Meillä on nuo F7 & minun mielestä ovat erittäin hyvät. Niihin tarkoituksiin, missä me niitä käytetään. Pois en vaihda.
Et jaksais kertoa lisää?Kärryttelettekö paljon? Kauanko teillä ollut käytössä? Toimiiko kasaanlaitto-ja takaisin-mekanismi ihan hyvin? Vetääkö/viettääkö(tai miten nyt sanotaan) niin vasemmalle tai oikealle?
Marraskuussa 08 syntyi meille kolmas, mistä lähtien meillä o vaunut olleet käytössä. Käytän niitä vaunuillessa. Ja, kun tytär nukkuu ulkona.
Kilometrejä on kertynyt ihan kivasti & minulla ei ole kyllä valittamisen sanaa. Hinta-laatusuhteeltaan ovat minusta erittäin hyvät.
Taittomekanismi on paras tähän astisista. Todella nopeasti saan ne kasaan & nostettua kyytiin.
Otin luxus-ilmakumirenkailla & kerran olen saanut ne täyttää, mutta onneksi löytyy kompura kotoa, ni ei tarvii huoltoasemalla käydä täyttämässä.
Eikä vedä kummallekaa puolelle, menee suoraan kyllä.
Ja tosiaan, jos ei nyt niin hienot, kalliit vaunut tarvitse olla, niin painotan vielä tuota hinta-laatusuhdetta, että peruskäyttöön ovat erittäin hyvät. Olen mennyt niillä maastossa & maantien varressa, jossa ei pyöräteitä oo yms.
En sitten tiedä miten on linja-autoissa yms, koska niitä emme tarvitse.
Kiitos vielä tästä =) Kyllä mä alan kallistua näihin F7, noista kahdesta.. mut ehkä käyn vielä paikallisessa kattelemassa livenä kuomuja..