Kokemusta kotidopplerista? Mikä malli paras?

Raitapaitainen

Aktiivinen jäsen
28.10.2007
4 934
0
36
Tampere
Vähän kiinnostaisi hankkia kotidoppler. Onko kellään kokemusta mitä eroa on Angelsounds JPD-100S malleilla kun se toinen on vaaleanvihreä, jossa ei ole kuulokkeita ja se toinen on vaaleanpunavalkoinen missä on kuulokkeet. Mallinumero on siis sama.

Millä viikoilla olette noilla laitteilla kuulleet jotain?

Mulla on toi pinkki kuulokkeilla. Mahamörinät sillä ainakin kuultu, jos ei muuta. Harmi vaan etten ole vielä raskaana ;) Luin että monikin jo vk 11-12 alkanut kuulla sillä! Ei paljoa maksanut kys. vekotin.. Noin 30€ :)

Mulla on se sydämenmuotoinen karvahattumalli. Ihan jees toiminut, hyvin kuului mun mahaläskienkin läpi noin rv 10 eteenpäin. Ostin intona ja kuuntelinkin aluksi aika paljon, mutta kun liikkeet alkoivat tuntua hyvin niin huomasin, ettei tullut kuunneltua edes kerta viikkoon. Ehkä olisin kuunnellut, jos liikkuminen olisi ollut vähäistä. Nyt rv 35+ ja tuolla seisoo käyttämättömänä, isokokoinen vauveli ei jätä arvailujen varaan onko vielä siellä :) Mutta alkuvaiheessa tosiaan tykkäsin, viihdekäyttöön pelkästään hankin.

Mulla on se vanhempi malli, jossa on kuulokkeet. Toimii hyvin (siis itse laite), mutta kuulokkeet on huonot. Vaihdo ne ukon toisiin kuulokkeisiin (siihen siis käy kuulokkeet kuin kuulokkeet), joissa saa paremmin säädettyä sitä voimakkuuta. Noilla alkuperäisillä menee tärykalvot, jos yhtäkkiä äänet löytyy. :D

Molemmissa raskauksissa oon muistaakseni saanu ne kuuluviin n. rv 14. Sinänsä noi on ihan tehokkaita laitteita, just viimeksi neuvolalääkärillä lääkäri sano, et heillä on sama laite jollain vastaanotolla ja on parempi kuin se meidän neuvolan doppler. =)

Viime raskaudessa kuuntelin paljon, kun oli "laiska" vauva. Eli ihan loppuun asti jouduin tarkistelemaan, vieläkö kuuluu. Mutta tässä ei oo tarvinnu alkuviikkojen jälkeen (sit kun liikkeet alkoi tuntua), kun tämä potkii niin, että maha hötkyy eikä ole epäilyksiä. :D

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä