Kokeneemmat, voisiko olla synnytys lähellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "esikko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"esikko"

Vieras
Viikot 38+4

Toissapäivänä neuvolassa todettiin vauvan olevan laskeutunut ja tiukasti kiinnittynyt. Hieman limaista vuotoa.

Nelisen päivää on ollut menkkamaista polttoa alavatsalla.

Eilen meni vatsa sekaisin.

Vauva on rauhoittunut jonkin verran.

Nyt valvon sillä aamuyöllä alkoi kovat alaselkäkivut. Nyt haudon kaurapussilla sitä.

Varsinaisia suppareita ei kyllä tunnu.

Mitä veikkaatte? Syntyykö parin päivän sisään vai ehkäpä parin viikon?

Paha sanoa, mulla oli esikoinen tiukasti kiinnittyny jo rv 32, synty 39+6 ja kakkonen ei sitten kiinnittyny koskaan tosissaan, aina heilu vähän pää.

Loppuraskaus on itsellä ollu aina raskasta, unettomiä öitä, kipuja jne.

Tiedän että ei paljon lohduta, mutta kyllä se sieltä aikanaan syntyy, oot jo ihan loppusuoralla =) Jaksuja loppuun ja koeta nukkua niin on kivempi synnyttää <3

Niin mä tiedän kyllä, että varmaksi ei voi mitään sanoa. Sen verran tullut kahlattua läpi kuitenkin keskusteluja.

Veikkauksia pyydänkin ja olisi kiva kuulla jos jollain on ollut samantyyppistä. Että liittyisikö tuo selkäkipu tähän vai onko se vain kipeytynyt muutoin yms.

[QUOTE="hips";25037129]Paha sanoa, mulla oli esikoinen tiukasti kiinnittyny jo rv 32, synty 39+6 ja kakkonen ei sitten kiinnittyny koskaan tosissaan, aina heilu vähän pää.

Loppuraskaus on itsellä ollu aina raskasta, unettomiä öitä, kipuja jne.

Tiedän että ei paljon lohduta, mutta kyllä se sieltä aikanaan syntyy, oot jo ihan loppusuoralla =) Jaksuja loppuun ja koeta nukkua niin on kivempi synnyttää <3[/QUOTE]

Kiitti :)

Joo ei mulla sillai mitään hoppua tässä ole. Ihan vaan esikoisen saavan innostusta ja jännäämistä. Tulkoon kun on valmis :)
Voin muutoin ihan hyvin eikä tunnu liian raskaalta olla.

Mulla alko n.viikko ennen synnytystä selekäkivut,limavuoto ja sitte pari päivää ennen synnytystä oli iltaisin ja nukkumaan alettaessa menkkajomotusta :) se voi tulla tosiaan tänään,huomenna tai viikonpäästä :D

Kuulostaa kovin tutuilta nuo "oireesi", mutta silti mentiin melkein kaks viikkoa yli lasketun ajan ennen kuin poika suvaitsi syntyä :) Eli niin ärsyttävää kuin se onkin, kivut ja säryt ja se alkamisen fiilis voivat tosiaan kestää pidempäänkin.

Ihanaa kun on kohtalotovereita!:) Mä valvoskelin viime yönä puoli kolmeen asti supistusten kanssa, tulivat 10min välein ja sitten taisivat loppua koska nukahdin aamulla ei ole supistellut kuin muutamia kertoja. Kyllä nämä viimeiset viikot on pelkkää odottamista. Mulla kanssa viikkoja 38+. Toivotaan että tässä kohta päästään tositoimiin.:)

Mulla alkoi eskoisen synnytys noin. Ensin 4pv verensekaista limaa sitten alaselän poltot joka levisi reisiin. Kivut alkoi aamu yöllä ja sitten illalla menin sairaalaan kun en kipujen kanssa pärjännyt ja vauva syntyi parissa tunnissa.

Yhteistyössä