Alkuperäinen kirjoittaja Hymy:Alkuperäinen kirjoittaja Malla Makoisa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Malla Makoisa:Alkuperäinen kirjoittaja tosikuin vesi:On.
Jos ei onnistu elämään pysyvässä parisuhteessa, niin ei siihen lapsia tarvitse jatkuvasti lykätä kuiteskaan.
Se ei aina johdu siitä naisesta. Mies voi ottaa ja lähteä eikä siinä auta vaikka itse haluaisi jatkaa. Mies voi myöskin kuolla.
Sitä voi myös vähän katsoa minkälaiselle miehelle antaa ja lisääntyy. Jos toinen äijä lähtee ovet paukkuen niin on aika katsoa peiliin.
Se ihana mies jonka kanssa on ollut vuosia voi lähteä vetämään, se sunkin mies. Aina kuitenkaan takana ei tarvitse olla mitään suurta draamaa vaan todetaan, että ei ole toisilleen tarkoitetut ja erotaan yhteisestä päätöksestä. Puolison kuolemalle ei voi mitään.
Toivoisin vähän laajempaa ajattelutapaa näille mustavalkoisille ihmisille, mutta taitaa olla turha toivo. Keskittyvät kiillottamaan sitä omaa kruunuaan ja katselemaan nenänvartta pitkin kaikkia jotka tekevät toisin kuin he.
Minä taas luulen että pahiten täällä päätään aukovat ovat todella epäonnistuneet elämässään kaikin tavoin...
Ei ainakaan osoita mitään merkkejä älykkyydestä, jos joku väittää olevansa korkeasti koulutettu ja haukkuu mammapalstalla esim. lähihoitajia. Ja miksihän juuri lähihoitaja, ovatko parturi-kampaajat yhtä halveksuttuja vai nähdäänkö se jotenkin arvostettavampana ammattina, lh työ on kuitenkin vastuullisempaa ja vaativampaa..