Koko ajan paranee :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tägi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tägi

Jäsen
19.04.2011
513
1
16
Niin mieli,kun kaikki muutkin elämäni osatekijät :) Harmaana kävin täällä pariin otteeseen valittamassa kuinka mieheni ei tee yhtään mitään tuon meidän lapsen kanssa. Tai siis teki tottakai,jos pyysin erikseen.

No tosiaan olimme tuossa kuukauden erossa työasioiden takia ja pyysin miestäni miettimään mikä on hänelle tärkeää.... Menimme sitten tämän kuukauden eron jälkeen mökille ja puhuimme. Ja voi elämä miten ihana oli puhua!!! Minä olen jotenkin ajatellut ettei mieheni tahdo tai tykkää jutella. Me puhuimme ummet lammet ja varsinkin ne vaikeat asiat...

Mies oli tajunnut kuinka poissaoleva isä oli ollut ja lupasi auttaa enemmän. Ja tukea minua tämän synnytyksen jälkeisen masennuksen kanssa. Ja tiedättekö juuri niin on tapahtunut :) Minä en juuri voisi olla onnellisempi... no okei,kiva ois jos tuo pää ois kunnossa. Olo on jotenkin niin kevyt ja ihana.

Jotenkin nyt koko ajan pelottaa että tää on vain ohimenevä kausi ja kohta on taas suurin osa vastuusta minun niskassani.

Joku sielä nyt varmasti huokailee,et no hohhoi ketä kiinostaa.... No eipä tarvitsekkaan,joskus on vain pakko kirjoittaa ajatukset pois. Tällä kertaa tällainen juttu.

Ihana kirjoitus! Niin kiva lukea täältä tällasia juttuja,kun yleensä kaikki vaan valittaa. Tosi hienoa että ootte saanu puhuttua ja elämä näyttää hymyilevän taas. Tulipas hyvä mieli itsellekin :) Kiitos kun jaoit.

Moi ap! Olitkos se sinä tässä joku päivä, kun kerroit että olitte lähdössä miehesi kanssa moottoripyörällä ajelemaan kuukauden eron jälkeen? Toivottelin silloin niitä hyviä AJELUITA ;)
Kiva kuulla, että homma toimii teillä :)

[QUOTE="tirppa";24283367]Moi ap! Olitkos se sinä tässä joku päivä, kun kerroit että olitte lähdössä miehesi kanssa moottoripyörällä ajelemaan kuukauden eron jälkeen? Toivottelin silloin niitä hyviä AJELUITA ;)
Kiva kuulla, että homma toimii teillä :)[/QUOTE]

Joo minä olen se aivan sama ihminen :D Hyvät oli joo kyydit ja ajelut xD Ei mut vakavasti oli tosi kiva reissu ja ihana kun saatiin juteltua ja piettyä hauskaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja tägi;24283454:
Joo minä olen se aivan sama ihminen :D Hyvät oli joo kyydit ja ajelut xD Ei mut vakavasti oli tosi kiva reissu ja ihana kun saatiin juteltua ja piettyä hauskaa :)

:D Oikein muistin. Mulle jäi sellainen kuva, että oot varmaan mukava tyyppi :)
Pidähän hyvä huoli miehestäs ja itsestäs.

Oon kanssa viime aikoina saanut huomata, miten paljon hyvää pieni erossa olo tekee! =)
Meillä mies on viikot pois kotoa, töissä toisella paikkakunnalla. Välillä kaksikin viikkoa yhteen menoon pois. Mutta herra siunaa, kun tulee kotiin. Jo riittää intohimoa, vaikka muille jakaa. Mutta myös on puhuttavaa, viime viikonloppuna istuttiin pitkä tovi illalla parvekkeella ja juteltiin kaikesta maan ja taivaan välillä. Voin sanoa, että oli paras viikonloppu pitkään aikaan. Sain yllin kyllin pitkään toivomaani kahdenkeskistä aikaa, kun lapsi nukku ja mies halus mun kans jutella ja olla. Ihanaa :heart: Täytyy toivoo että tuleva viikonloppu olis yhtä hyvä :D

• Tykkää
Reactions: tägi
[QUOTE="tirppa";24283482]:D Oikein muistin. Mulle jäi sellainen kuva, että oot varmaan mukava tyyppi :)
Pidähän hyvä huoli miehestäs ja itsestäs.[/QUOTE]

Jaa tuosta mukavuudesta olen itse aika huono arvioimaan :) mutta kai mie ihan kiva olen :D Joo minäpä koitan pitää huolta,nyt kun vihdoin asiat alkaa rullaamaan :)

Yhteistyössä