Koko ajan tekee mieli syödä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja sinnekö minunkin ruokahaluni on mennyt, ei tee mieli syödä mitään eikä jaksa kuin puolet pienestä annoksesta jonka otan lautaselle. Ei sillä, en tässä ole vielä olemattomiin kuihtumassa, mutta väsyttävää, kun ei mikään maistu miltään ekan suupalan jälkeen :/

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Ja sinnekö minunkin ruokahaluni on mennyt, ei tee mieli syödä mitään eikä jaksa kuin puolet pienestä annoksesta jonka otan lautaselle. Ei sillä, en tässä ole vielä olemattomiin kuihtumassa, mutta väsyttävää, kun ei mikään maistu miltään ekan suupalan jälkeen :/

Ota takas tää!! Ihan järkyttävää tää mun touhu tänään :snotty: ..

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:

Ota takas tää!! Ihan järkyttävää tää mun touhu tänään :snotty: ..

Tein eilen ihanan satsin sushia ja jaksoin just pari palleroa :/

Ap on vienyt myös mun ruokahalun. Ilmankos hänelle ruoka maistuu :D

Tee ihmeessä se munakas tai syö jotain muuta oikeaa. Varmasti tulee vähemmän kaloreita kun syö jotain suolaista (pizzaa ja perunalastuja ei lasketa) ja vetää pikkuisen vähemmän sitä jätskiä!

Alkuperäinen kirjoittaja nykäs:
Tee ihmeessä se munakas tai syö jotain muuta oikeaa. Varmasti tulee vähemmän kaloreita kun syö jotain suolaista (pizzaa ja perunalastuja ei lasketa) ja vetää pikkuisen vähemmän sitä jätskiä!

Onneksi ei oo pitsaa eikä sipsejä! Ne olisin varmaan syöny jo pois. On oikeaa ruokaa jääkaapissa, tein eilen makaronilaatikkoa niin parin tunnin päästä syödään pojan kanssa se pois :). Ei enää JÄTSKIÄ! |O :xmas:

Yhteistyössä