Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Ja sinnekö minunkin ruokahaluni on mennyt, ei tee mieli syödä mitään eikä jaksa kuin puolet pienestä annoksesta jonka otan lautaselle. Ei sillä, en tässä ole vielä olemattomiin kuihtumassa, mutta väsyttävää, kun ei mikään maistu miltään ekan suupalan jälkeen :/
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Ja sinnekö minunkin ruokahaluni on mennyt, ei tee mieli syödä mitään eikä jaksa kuin puolet pienestä annoksesta jonka otan lautaselle. Ei sillä, en tässä ole vielä olemattomiin kuihtumassa, mutta väsyttävää, kun ei mikään maistu miltään ekan suupalan jälkeen :/
Ota takas tää!! Ihan järkyttävää tää mun touhu tänään :snotty: ..
Ap on vienyt myös mun ruokahalun. Ilmankos hänelle ruoka maistuuAlkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Ja sinnekö minunkin ruokahaluni on mennyt, ei tee mieli syödä mitään eikä jaksa kuin puolet pienestä annoksesta jonka otan lautaselle. Ei sillä, en tässä ole vielä olemattomiin kuihtumassa, mutta väsyttävää, kun ei mikään maistu miltään ekan suupalan jälkeen :/
Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:onko sulla ollut vähäruokaisempia päiviä? mulla ne sitten kostautuu hyvin, hyvin nälkäisinä päivinä :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Nyt tekis mieli juustokinkkumunakastaMut ei ei ei.... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja ev:sama homma!!!!! ruokaakin lisää vaikka maha ihan täys, jäätelöö, keksii...
Alkuperäinen kirjoittaja nykäs:Tee ihmeessä se munakas tai syö jotain muuta oikeaa. Varmasti tulee vähemmän kaloreita kun syö jotain suolaista (pizzaa ja perunalastuja ei lasketa) ja vetää pikkuisen vähemmän sitä jätskiä!