Koko ryhmältä lahja eskarin/päiväkodin tädeille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cassyput
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Cassyput

Aktiivinen jäsen
28.04.2007
11 131
0
36
Tiedän että aihe on kulunut, koittakaa kestää.

Me toteutettais mielellään tän kevään lahjominen niin, että lahja on yhteinen koko lapsiryhmältä, ettei jokaisen lapsen vanhempien tarvitse erikseen miettiä millä lahjoisi.

Onko jotain hyviä ideoita tällaiseen ryhmälahjaan? Mitä persoonallisempi, sen parempi. :)

No me ostettiin viime vuonna eskariryhmänä opeille istutettavat hedelmäpuut, mutta me tiedettiin, että kaikilla on oma piha ja että he pitävät puutarhan pidosta. Tykkäsivät todella paljon :)

Pitäisi tuntea ne tädit vähän paremmin, että tietäisi mitä he juuri arvostavat ja toivovat. Toisen mielestä mitä onnistunein lahja on toisesta se kaikista kamalin.

Me ollaan parisen kertaa koottu herkkukorit, keksejä, mehua, suklaata, marmelaadikarkkeja, kukkanen. Eipä jää tädeille joka vuodesta muistoesineitä säilytettäväksi :)

Nyt luokka aikoo antaa opettajalle puutarhalehtitilauksen (tosin tämä opettaja on sen verran surkea, että minun puolestani saisi jäädä postikorttia lukuunottama lahjomatta).

Meillä on ostettu jotain kippoa ja kuppia, kukkasta ja sulkaata..Mutta paras oli, kun ostimme lahjakortit eskarin "tädeille" kauneushoitolaan. Parikymmentä perhettä ja 2 ihanaa opea, saivat sitten valita haluavatko manikyrin/pedikyrin vai kevyen kasvohoidon. Kymppi per perhe, niin hyvin toimi.

Kunhan ette osta mitään alkoholijuomia kysymättä onko sellainen ok. Itse en käytä alkoholia pisaraakaan ja onhan se vähän kurjaa sitten saada näitä pulloja lahjaksi. Toki kiitän ja otan vastaan, mutta hukkaan menee. Kukat/hyötykasvit on ihan kivoja saada, mutta ei ne minulla montaa viikkoa hengissä pysy eli en ostais niitäkään jos ei tiedä että lahjottava on viherpeukalo.

Kunhan ette osta mitään alkoholijuomia kysymättä onko sellainen ok. Itse en käytä alkoholia pisaraakaan ja onhan se vähän kurjaa sitten saada näitä pulloja lahjaksi. Toki kiitän ja otan vastaan, mutta hukkaan menee. Kukat/hyötykasvit on ihan kivoja saada, mutta ei ne minulla montaa viikkoa hengissä pysy eli en ostais niitäkään jos ei tiedä että lahjottava on viherpeukalo.

Olet VL? Käytkö vieraissa?