Koko viikko ollut p*skaa, nyt juon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Titi-Uu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Titi-Uu

Jäsen
14.07.2011
837
0
16
Kolari
Tappelua
Paniikkikohtaus lähempänä kuin mooooneeeen vuoteen
Töitä niin paljon kun kerkeän tekemään, mies sanoo että on ylpeä kun jaksan vääntää niin paljon, mutta ei tue muuten mitenkään.

Valkoviini + De Kuyper sour apple + Sprite.

No en kyllä oikeestaan ikinä ennen oo juonu pahaan mieleen... Nyt puhdas v*tutus, ahdistus, turhautuminen, tylsyys syynä.

Analysoin juurikin kaksi sekuntia sitten, että tekee niin hitosti mieli olla humalassa koska viikonloppukin menee taas kokonaan töissä = ei mitään vapaapäiviä kohta kolmeen viikkoon. Ah, nyt keskityn itseeni ja oloihini. Palstajutut on alkaneet jo hymyilyttää!

normal_819652309.jpg

• Tykkää
Reactions: Jepulisko
Heippa Titi-Uu! Mäkin täällä nappailen sidukkaa, joskaan en v*tutuksen lieventämiseen vaan ihan viikonlopun kunniaks, joten uskallan avautua vähän: sä oot palstalaiseksi aika huippu tyyppi ja jos kehtaisin, niin pyytäisin sua joskus mun kans baariin viettään tyttöjen iltaa! Luulen, että meillä ois aika hauskaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Yksh khännine äittthi;24742799:
Heippa Titi-Uu! Mäkin täällä nappailen sidukkaa, joskaan en v*tutuksen lieventämiseen vaan ihan viikonlopun kunniaks, joten uskallan avautua vähän: sä oot palstalaiseksi aika huippu tyyppi ja jos kehtaisin, niin pyytäisin sua joskus mun kans baariin viettään tyttöjen iltaa! Luulen, että meillä ois aika hauskaa :D
En tiedä ootko tosissas vai trollaatko, mut ÄLÄ PALJASTA VASTAUSTA MULLE koska sun kommentti nauratti ja ilahdutti! Puss och kram!

:hug:...se mikä ei tapa, vahvistaa...Juu, niin kulunut lausahdus,mutta niin tottakin!

Mulla menossa valkkaria..jaa,pullon vaihto edessä.. ja enemmän/vähemmän kettumainen viikko takana/käsiteltävänä. Nollaan todellakin viime päivien yllättävistä tilannemomentumeista rikasta viikkoa, jotta jaksan ottaa ensi viikon tuomat takuuvarmat haasteet vastaan...

Joten - skool!! *ja nostaa maljaa*

• Tykkää
Reactions: Titi-Uu
Viisaat sanovat, etteiviina tuo vastauksia eikä olepulmien ratkaisja mutta...kyllä se hetkellisesti helpottaa taakan kantamista...tukan kipeytymistä ja "moraalista oloani" mietin sitten vasta huomenna...jos jaksan ;)...

Muuten - valkkari ja suklaa toimivat :p!

Nyt kun vilukissa sanoit, huomaan kaipaavani suklaata. Herranjumala, miksei mulla oo suklaata??!?!

Käiks...:hug:...pattitilanne...mutta...;)..onneksi on aina huominen...darrassa on hyvä vedellä suklaata...jaa, taidanpa sitten hiukan liioitella ja romantisoida :D...mä menin tänään ihan valtavirran mukana ja mätin kaksin käsin suklaata ostoskärreihin :ashamed: :D...kaloreita ja kertyneitä kiloja mietin sitten...joskus :D!...*ja hakee toisen pullon*...

[QUOTE="Vilukissa";24743047]Käiks...:hug:...pattitilanne...mutta...;)..onneksi on aina huominen...darrassa on hyvä vedellä suklaata...jaa, taidanpa sitten hiukan liioitella ja romantisoida :D...mä menin tänään ihan valtavirran mukana ja mätin kaksin käsin suklaata ostoskärreihin :ashamed: :D...kaloreita ja kertyneitä kiloja mietin sitten...joskus :D!...*ja hakee toisen pullon*...[/QUOTE]
Voi ei kun tänään just päätin liittyä palstan kk-laihdutusläjään... :| Mut jäätelöä viime kuulta pitäis vielä olla! Ja eihän huomenna voi rapuloida kun töitä, töitä vaan...
((pakastimelle!!))

Voi ei kun tänään just päätin liittyä palstan kk-laihdutusläjään... :| Mut jäätelöä viime kuulta pitäis vielä olla! Ja eihän huomenna voi rapuloida kun töitä, töitä vaan...
((pakastimelle!!))

Anna mennä vaan...hyvällä omallatunnolla :)! Muuten...oisko kikka kolmosta heittää, millä ilveellä saan auki korkin :snotty: ...korkkiruuvi on jossain jemma-nimisessä kätkössä :ashamed:...ja mieskin meni jo - mokoma Brutus - maaten...joten...*naps, naps :p*...jelppiväh ;)!!??

Yhteistyössä