Kokoomus pelastaa Suomen hallitsemattomalta maahanmuutolta :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Sellainen puolue EI ole tyhmä joka haistaa mistä päin tällä hetkellä tuulee.

No KIERO onkin parempi (paras) sana kokoomuksen kohdalla, ei ne tyhmiä ole vaan yksinkertasesti vittupäitä.

Jos oisin kristitty, oisin vakuuttunut että kokoomus on saatanan kätyreitä täynnä. Belsebuubin puolue, jonka sloganina toimii se Jari Tervon hyvä heitto: HYMYILLEN HELVETTIIN -Kokoomus :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Nuo vaahtoaa vain Persuista. Ei muilla puolueilla ole samanlaista imago-ongelmaa mun silmissäni.

Kyllä moni muukin on samaa mieltä tuosta imago-ongelmasta. Itse tiedostan sen myös, mutten jaksa välittää siitä, koska tiedän puolueen linjaan tutustuneena, että ongelma on todellakin vain imagossa. Eli pelkkä kosmeettinen haitta, joka ei äänestyspäätöstäni asiakysymyksissä horjuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ainoa mikä estää yrityksiä saamasta ulkomaisia työntekijöitä Suomeen on ulkomaalaisten halukkuus tulla Suomeen töihin.http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-koulutus/2010/07/23/miksi-huippupomot-eivat-halua-tanne/201010146/139
Mitäs juridisia oikeuksia ja velvollisuuksia seksuaalivähemmistöiltä puuttuu?
En tarkoittanut pelkästään huippupomoja. On aika selvää, että tänne korkea verotuksen kalliiseen käpykylään ei haluta, jos on varaa valita parempikin paikka. Tarkoitan niitä, joiden uraputkessa on tavoite aikanaan nousta huippupomoksi ja kokemusta pitää saada eri maista.
Seksuaalivähemmistöillä ei ole oikeutta avioliittoon. Rekisteröity parisuhde ei ole sama asia kuin avioliitto, vaikka sekin jo parempi kuin ei mitään.
Mitä seksuaalivähemmistöjä oikein tarkoitat, niitä kun on niin paljon?

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

No KIERO onkin parempi (paras) sana kokoomuksen kohdalla, ei ne tyhmiä ole vaan yksinkertasesti vittupäitä.

Jos oisin kristitty, oisin vakuuttunut että kokoomus on saatanan kätyreitä täynnä. Belsebuubin puolue, jonka sloganina toimii se Jari Tervon hyvä heitto: HYMYILLEN HELVETTIIN -Kokoomus :xmas:

Lopeta jo se ryyppäämien :D

Alkuperäinen kirjoittaja bracket:
Kyllä moni muukin on samaa mieltä tuosta imago-ongelmasta. Itse tiedostan sen myös, mutten jaksa välittää siitä, koska tiedän puolueen linjaan tutustuneena, että ongelma on todellakin vain imagossa. Eli pelkkä kosmeettinen haitta, joka ei äänestyspäätöstäni asiakysymyksissä horjuta.

Minä yritän olla välittämättä siitä, mutta vielä toistaiseksi en oo onnistunut.

No, kun äänestäminen lähestyy ja päätöksenteon aika tulee, voi tilanne olla jo ihan toinen.

Nuo vaahtoaa vain Persuista. Ei muilla puolueilla ole samanlaista imago-ongelmaa mun silmissäni.

Tuo imago ongelmakin on osaksi "luotu tilauksesta" muiden poliittisten toimijoiden taholta, ei sillä etteikö persut olisi osaksi itsekin olleet osallisina mutta kyllä se aika pitkälti tekemällä tehtyä.

"Ainoastaan perussuomalaiset kohtelevat matalapalkkaisia ja töidensä puolesta pelkääviä duunareita ja työttömiä ihmisinä. Toki joukossa on muutama rasististen marginaaliryhmien edustaja, mutta nämä ovat häviävän pieni osa puolueen kokonaiskannatuksesta.

Vihreät voivat lisätä kannatustaan omiensa joukossa syyttelemällä perussuomalaisia rasismista. Mutta jos haluamme oikeasti tuhota perussuomalaiset, meillä täytyy olla keinoja parantaa heidän äänestäjiensä taloudellista asemaa.

Kirjoittaja on vihreiden nuorten ja opiskelijoiden liiton Vinon pääsihteeri. "

Mitä seksuaalivähemmistöjä oikein tarkoitat, niitä kun on niin paljon?
Homoja ja lesboja.

Mitäs sitten kun homoilla ja lesboilla on samat oikeudet kuin heteroilla, niin mitäs tehdään muiden seksuaalivähemmistöjen kanssa, heillekin samat oikeudet?

No, kun äänestäminen lähestyy ja päätöksenteon aika tulee, voi tilanne olla jo ihan toinen.

Omasta mielestäni olisi sääli, jos jättäisin äänestämättä sitä "minulle oikeaa puoluetta" vain imagosyistä. Se tuntuisi älyllisesti kovin epärehelliseltä. Ymmärrän, että imago on tärkeä asia ja mieluusti näkisin itsekin Perussuomalaistenkin imagon huomattavasti nykyistä paremmassa valossa.

Toisaalta, kun mietin esim. Kokoomusta, hahmotan paremmin, ettei mahtavallakaan imagolla saada todellisia asiakysymyksiä kuntoon. Joten imago vs. asiakysymykset...

Mitäs sitten kun homoilla ja lesboilla on samat oikeudet kuin heteroilla, niin mitäs tehdään muiden seksuaalivähemmistöjen kanssa, heillekin samat oikeudet?
Mitä muita seksuaalivähemmistäjä on? Siis sellaisia, joiden toiminta ei ole lain vastaista?

Persujen "juntti-imago" on media tarkoituksella luomaa kuvaa.

Tämä kommentti taas vahvistaa käsitystäni kirjoittajan yksinkertaisuudesta.
Kuukaudesta toiseen ja aiheesta toiseen samoja älyttömyyksiä.

Mitä muita seksuaalivähemmistäjä on? Siis sellaisia, joiden toiminta ei ole lain vastaista?

Homostelukin oli aiemmin lainvastaista...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tämä kommentti taas vahvistaa käsitystäni kirjoittajan yksinkertaisuudesta.
Kuukaudesta toiseen ja aiheesta toiseen samoja älyttömyyksiä.
Mitä muuta punavihreeltä voi odottaa ;)

Ja lisäisin vielä, että imagokin on muutettavissa. Kun Perussuomalaisiin alkaa asiakysymysten ansiosta virrata muitakin kannattajia kuin niitä lökäpöksyjunttirasisteja.

Aivan. Mitä enemmään persut saavat ääniä ja valtaa, sitä fiksumpaa porukkaa tulee toimintaan mukaan.

Ja mä toivon, että olisi joku yläikäraja siihen, milloin saisi äänestää :D Mut on kasvatettu siihen, että äänestäminen on kansalaisvelvollisuus. Eikä mua yhtään huvittaisi ensi vuonna alkaa taas lukemaan eri puolueiden sivuja ja lähettelemään sähköpostia potentiaalisille ehdokkaille. Voi olla, että itsekkäästi päätän jäädä eläkkeelle äänestämisestä.

Persujen "juntti-imago" on media tarkoituksella luomaa kuvaa.

Kyllä. Median harmiksi ko. imago tulee kuitenkin toimimaan Perussuomalaisten eduksi vaaleissa. Joten lyökööt vaan vettä myllyyn.
Minusta persujen juntti-imagon teki aikoinaan Tony Halme kiertelemällä pääkaupunkiseudun juottoloissa äänestäjiä kalastamassa. Ja toimimalla sitten kansanedustajakaudellaan niinkuin toimi.

Tietänemme kaikki, että homoseksuaalisuus liittyy kahden, täysi-ikäisen ihmisen väliseen kanssakäymiseen ja pedofilia nimenomaan täysi-ikäisen ja ala-ikäisen väliseen kanssakäymiseen.

Tässä on perustavanlaatuinen ero, miksi "muut seksuaalisuuden suuntaukset", kuten pedofilia, eivät tule koskaan saamaan homoseksuaalisuuden vanavedessä lain hyväksymää asemaa.

Sinänsä mielestäni äärimmäisen selkeä asia.

Homostelukin oli aiemmin lainvastaista...
Niin oli, mutta ei ole enää. Jos joku haluaa pedofilian ja muut lailliseksi, niin siitä vaan alkakoon ajaa asiaansa.

Ei se seksuaalivähemmistöjen "sorto" lopu siihen jos homot ja lesbot saavat samat oikeude kuin heterot. Aina löytyy uusia sorrettuja vähemmistöjä joiden etuja pitää ajaa.

Tietänemme kaikki, että homoseksuaalisuus liittyy kahden, täysi-ikäisen ihmisen väliseen kanssakäymiseen ja pedofilia nimenomaan täysi-ikäisen ja ala-ikäisen väliseen kanssakäymiseen.

Tässä on perustavanlaatuinen ero, miksi "muut seksuaalisuuden suuntaukset", kuten pedofilia, eivät tule koskaan saamaan homoseksuaalisuuden vanavedessä lain hyväksymää asemaa.

Sinänsä mielestäni äärimmäisen selkeä asia.
Näinpä.

Yhteistyössä