Kollikissojen omistajat!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yks leikatuista kolleista joskus kusasee johonkin,mut onneks se ei oo joka päiväistä joten en en vie piikille.. :whistle: Sit mulla on täällä yks leikkaamaton siitoskolli joka ei ihme kyllä merkkaile eikä edes mourua..

Päälle jotain vielä vahvempaa, muuten merkkaa uudestaan samaan paikkaan. Meillä ei merkkailla, kun on leikattu eläin, mutta hajua on tooosi vaikea saada ihan kokonaan pois. Päälle jotain vahvaa hajua, tai sitronellaa, mitä kissat karttaa.

desinfioivalla aineella ei saa pestä, koska silloin kissat merkkaa vielä enemmän. Ihan norm. pesu ja minäkin olen sen jälkeen etikalla pyyhkiny. Etikan haju kun laantuu, ei se kusikaan enää haise ja kissat kun ibhoavat etikan hajua eivät mene sinne uudelleen.
Leikkaus toki rauhottaa mutta siitoskissojen kanssa pitää keksii jotain vippaskonsteja :-)

Muistelinkin että tuo desinfiointi yllyttäisi lisää, mutta olenpa silti pessyt sellaisella... :snotty: Eli normaali pesu ja tuota etikkaa. Vuorasin vielä paperilla noita nurkkia, jospa näillä pärjäisi leikkaukseen asti.

Mulla se vasta kekseliäs ukko onkin. Muuton yhteydessä kissa kusas auton takapenkille ja ukko kaato siihen tärpättiä haihduttaakseen hajun. Voitte kuvitella, mille haistiin sen jälkeen koko sakki...anoppikin sai astmakohtauksen. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:
Mulla se vasta kekseliäs ukko onkin. Muuton yhteydessä kissa kusas auton takapenkille ja ukko kaato siihen tärpättiä haihduttaakseen hajun. Voitte kuvitella, mille haistiin sen jälkeen koko sakki...anoppikin sai astmakohtauksen. :(

:D Meillä on kans kusaistu autoon ja muuton yhteydessä paskottu ja kustu... :snotty:

Yhteistyössä