Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Täällä kans kolmosesta haaveillaan. Nyt yk1 menossa ja kp 16/24-26. Mahaa juilii ja nippailee edelleen, vaikka ovulaatio oli ja meni jo. Tässä nyt jännäillään miten käy.![]()
8v ja 5v pojatToivottavasti käy positiivisestionko sulla minkä ikäiset jo olemassa olevat lapset?
![]()
Hei
Onkohan täällä enää ketään?
Itse haaveilen kolmannesta lapsesta, vanhemmat lapset koululaisia. Mietinnässä kovasti, vieläkö uskaltaa, onko enää mitään järkeä aloittaa kaikkea alusta kun arki nyt jo helppoa.. mutta silti ajatus vauvasta on läsnä jatkuvasti. Alustavasti ollaan puhuttu, että ensi vuoden alusta voisi yritys alkaa.. olisi mukava jakaa ajatuksia!
Kaukana helposta, edelleen välillä iskee epäilys onko tässä nyt mitään järkeä.Mikä tilanne teillä santrana menossa?koska olette aloittaneet yrityksen? Oliko päätös kolmannesta helppo?
Mä täällä kaikkea pähkäilen, työelämää, rahatilannetta ja oikeastaan kaikkea mahdollista. Vanhemmat lapset jo 7- ja 8-v.
Hieman kuulumisia.. Täällä nyt 6+3plussa tuli testiin tuosa tammikuussa ja laskettu aika olisi nyt 5.10. Nlan mukaan. Varhaisultraa vielä mietin. Ajat on huonosti keskellä päivää ja mietin just, et kehtaanko olla pois töistä sen takia. Mutta kuhan viikkoja vielä lisää, niin saapi dopplerilla sykkeet kuuluviin sitten.
Tsemppiä muille![]()
Minä haaveilen kolmannesta, mies ei. Perustelut ovat kyllä hyvät, mutta en millään pääse itse asiasta yli. Tuntuu, että vielä mahtuisi yksi lapsi. Meillä nyt 3- ja 4-vuotiaat pojat. Meillä on ollut tosi hyvä tuuri, saatiin kaksi tervettä lasta, mutta lääkäreiden mukaan kolmannen tulo olisi aika epätodennäköistä. Silti tahtoisin yrittää, mutta mies ei :/