H
Hisu
Vieras
Mulla alkaa tosiaan olemaan ongelmia noitten hormoneja sisältävien ehkäisyjen kanssa... mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän ongelmia. Nyt olen 32 v ja kaksi lasta. Vaihdoin äskettäin ehkäisyrenkaasta takaisin pillereihin kun sekään ei sopinut, nykyinen pillerimerkki on Qlaira. Ja kolmannet menkat nyt jo jäi välistä... ekat kun siirryin renkaista pillereihin ilman taukoviikkoa, tokat pistin sen piikkiin kun oksensin yhden pillerin yrjötaudin vuoksi (tuli vuotoa kesken kierron sen jälkeen) ja nyt kolmannet "ilman syytä". Testasin varmuudeksi, raskaanakaan en ole. Ei mun niitä menkkoja niin ikävä ole mutta nyt on sitten taas luultavasti ikävät menkkaoireet koko kuukauden, maha kipeänä ja turvonnut kuin jalkapallo yms. Ei kiva!
Kaipaisin kokemuksia!! Luovunko mä suosiolla pillereistä yms. hormonimenetelmistä ja siirrytään kumeihin kunnes joskus päätetään tehdäänkö vielä yksi lapsi vai sterilisaatio, vai onko vielä toivoa löytää sopivat pillerimerkki?
Kaipaisin kokemuksia!! Luovunko mä suosiolla pillereistä yms. hormonimenetelmistä ja siirrytään kumeihin kunnes joskus päätetään tehdäänkö vielä yksi lapsi vai sterilisaatio, vai onko vielä toivoa löytää sopivat pillerimerkki?