Kolmannet ylinopeussakot vuoden sisällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs ajelijaäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kortilla ei ajeta, joten kortin pois ottamien on järjetöntä. Auto pitäisi ottaa pois vaikka viikoksi, vaikka se olisi tosen nimissä. Näin alkaisi nopeudet väheneen, kun olisi tuntuva rangaistus.

Alkuperäinen kirjoittaja mites ois:
Jos siellä on miespuolinen henkilö sua vastassa, niin itkeä tirauta ja feikkaa supistuksia. Miehet kun harvoin tietää miten suhtautua vuolaasti itkevään ja raskaana olevaan naiseen..! ;)

Kortti pois ikuisiksi ajoiksi kaltaisiltasi feikkaajilta.

Jos tosta viimeisestä sakot mätkähtää niin saat parin viikon sisällä kutsun poliisilaitokselle missä kortti otetaan vähintään kuukaudeksi pois. Siinä kirjeessä on sanottu aika minkä sisällä sun täytyy kortti toimittaa. Saat puhuttelun ja nuhtelun kaupan päälle.

Eli ei ne ihan parin viiikon sisällä ole sitä pois viemässä, veikkaan lähemmäs sitä kuukautta jos et heti kirjeen saatuasi juokse laitokselle.

Kiitoksia vastauksista! Eli ehdin varmaankin ajella lähes helmikuun puoleen väliin asti ja sitten pitäisi vielä kaksi viikkoa kulkea ties millä. Kyllä ne sakot varmasti tulee ja ihan oikeutetusti, ylinopeutta olen ajanut. En kuitenkaan ihan kuin Maria Guzenina-Richardson, vaan ainoastaan tuon 7-8 km tunnissa. Itse olen ajellut ja itse sakoista vastaan.

Auto on minun nimissä. Itse en kannata sitä, että auto pois kuukaudeksi. Tarvitaan autoa perheessä, kun on pieniä lapsia (en aja lapset kyydissä ylinopeutta,ainoastaan työmatkalla) ja mieskin tarvii autoa, kun asutaan haja-asutusalueella, jossa ei siis kulje busseja, joilla töihin pääsisi. Pitää tässä alkaa sopia työnantajan kanssa työajoista ja tehdä vaikka 12 tuntista päivää ne loput pariviikkoa...

Ja kyllä, olen toiminut väärin. Ja kyllä vituttaa armottomasti. Sakot tulkoot, ajokielto tulkoot.

mun miehellä räpsähti kanssa kamera kolmesti vuoden sisällä ja joutui puhutteluun mutta ei siltä otettu korttia pois kun oli vähäisiä ylinopeuksia. Nyt on sitten kuitenkin seuraavan vuoden silleen seurannassa että jos ylinopeudesta jää kiinni niin lähtee kortti kuivumaan. Eli hyvällä säkällä sultakaan ei korttia oteta. En kyllä tiedä miten ne rajat menee.

Osta tutkanpaljastin (katso esin blacksnake sivulta) ja navigaattori tolppavarotuksilla. Pitkän päälle halvin ja paras tapa. Itsellä meni kortti ja ei yhtää sakkoa paljhastimen oston jälkeen.

ajoin 2 v sitten heinolan moottoritiellä 186 kmh poliisi volkkari perässä,pysäyttivät minut tähtihovin kohdalla ja olivat mitanneet aikaisemmin kun ohitin auton 139kmh,selvisin varoituksella ,koska sanoivat että en ole ainut hurjastelija ja ajoin muuten liikenne sääntöjen mukaan.kiitos kerrankin poliisien ja näin kerkesimme turkkiin lähtevään koneeseen.

[QUOTE="make";23352307]ajoin 2 v sitten heinolan moottoritiellä 186 kmh poliisi volkkari perässä,pysäyttivät minut tähtihovin kohdalla ja olivat mitanneet aikaisemmin kun ohitin auton 139kmh,selvisin varoituksella ,koska sanoivat että en ole ainut hurjastelija ja ajoin muuten liikenne sääntöjen mukaan.kiitos kerrankin poliisien ja näin kerkesimme turkkiin lähtevään koneeseen.[/QUOTE]

Ihan varmasti ottavat kortin pois ja joudut käräjille jos olet ajanut motarilla 186 km/h.

Yhteistyössä