Kolmas kerta toden sanoo :) Keittiön paikasta tulevassa kodissa (turhista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hopeapaju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hopeapaju

Aktiivinen jäsen
22.11.2006
1 237
0
36
Päätettiin vaihtaa keittiön paikkaa nyt jo kolmannen kerran mutta eiköhän tämä viimeiseksi jää :) Aina keksitään parempi paikka, mutta nyt tosiaan näyttää hyvältä. Samalla vaihtuu saunan ja kylppärin sekä vessan paikka sekä tulee lisäksi vielä erillinen pukuhuone.

Nyt meille siis olis tulossa ihan pirtti eli keittiö ja olkkari samassa tilassa :) Ja tähän voisikin liittää kysymyksen: mitä mieltä olette tuollaisesta olkkarin ja keittiön yhdistämisestä, toimiiko?

Ei ole kovin viisas ratkaisu samassa tilassa valmistaa ruokaa ja oleskella, kyllä keittiön pitää erillinen huone olla, ruokailu tila voi olla samassa tilassa oleskelu huoneen kanssa.

Mäkään en tykkäisi... Kun on vaikka vieraita niin tykkään häärätä keittiössä ihan omassa rauhassa kun valmistelen tarjottavia. Mutta jos te tykkäätte niin siitä vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Mäkään en tykkäisi... Kun on vaikka vieraita niin tykkään häärätä keittiössä ihan omassa rauhassa kun valmistelen tarjottavia. Mutta jos te tykkäätte niin siitä vaan.

Mä taas ajattelen ihan päinvastoin. Musta on NIIIN ankeaa olla puolet ajasta yksin keittiössä, kun on vieraita.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja .:

Mä taas ajattelen ihan päinvastoin. Musta on NIIIN ankeaa olla puolet ajasta yksin keittiössä, kun on vieraita.

tätä mieltä minäkin olen :) Tosin jäishän siinä ne mokat vierailta näkemättä kun olis erillinen keittiö :laugh: Mahdollistaa hyvin juttelin samalla kun viimeistelee tarjottavat tai laittaa kahvia tulemaan.

Meillä olis muutenkin ollut hiukan ongelmallinen tuo erillinen keittiö ratkaisu. Se olis ollut sitten läpikulkutilana myöskin makkareista ja salista olohuoneeseen, joten vähän hankala tila olis ollu. Samoin sitten laskutila olis jääny suht vähäiseksi.

Yhteistyössä