Kolmas kerta toden sanoo? Oletteko jääneet pummilla matkustamisesta kiinni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piina

Aktiivinen jäsen
13.08.2008
14 952
1
36
Kuljetteko paljon pummilla? Mulla on muistaakseni jopa 2 kertaa käynyt niin, että metrotunnelissa olen huomannut unohtaneeni ostaa ylätasanteelta lipun ja sitten ihan paniikissa seissyt oven edessä ja vahtinut tuleeko tarkastajia.

Nyt sitten mieheni kanssa laiskuuttamme menimme ratikkaan pummilla, kun emme tienneet, että kuskiltakin olisi voinut lipun ostaa :ashamed: Tietty tarkastajat tulivat... onni onnettomuudessa kuitenkin, että selvisimme, pelkällä lipun ostolla ja säästyimme pahemmalta. Nolointa vain oli, kun koko ratikka joutui odottamaan, kun oli kielimuuri ja emme heti tajunneet, mitä tehdä emmekä lippuakaan osanneet reijittää ilman apua :ashamed:

Aiemmin matkustin paljonkin junassa pummilla, nykyään en junalla juuri kulje. Tarkastajalle en jääny kiinni ikinä, konnari on joskus kysyny lippua, kun sitä ei oo ollut ja viattomasti oon esittäny että aikeeni on ollu ostaa lippu junasta ja selvinny pelkällä lipun hinnalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aiemmin matkustin paljonkin junassa pummilla, nykyään en junalla juuri kulje. Tarkastajalle en jääny kiinni ikinä, konnari on joskus kysyny lippua, kun sitä ei oo ollut ja viattomasti oon esittäny että aikeeni on ollu ostaa lippu junasta ja selvinny pelkällä lipun hinnalla.

Varmaan jos usein kulkee julkisilla, niin pummilla matkustaminen voi tulla halvemmaksikin. Mutta mulle se ei näemmä sovi, kun jo 3 kerralla törmäsin tarkastajiin.

Yhteistyössä