kolmas lapsi...muita??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä*82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä*82

Vieras
ajattelin nyt laittaa ajatuksiani tänne pitkäastä aikaa kun molempien raskauksien aikana on tänne tullut aina jotain kirjoiteltua... eli kaksi lasta (1v ja 3v) ja nyt ollaan ajateltu että syön enään meneillään olevan pilleri laatan loppuun ja sitten rupeisimme yrittään kolmatta (ja todennäköissesti viimeistä) lasta! onko täällä kellään kokemusta yleensäkin kolmesta lapsesta tai kolmesta näin pienellä ikäerolla?? mitä mieltä ootte,oliko ratkaisu oikea jos oli pieni ikäero? meillä on osoittautunut se tasan 2 vuotta hyväksi ensimmäisen ja toisen välillä mutta miten on sen toisen ja kolmannen?
se on kyllä jännä että vaikka on jo kolmas kyseessä niin silti jännittää taas jättää ehkäisy pois jne. vaikka taloudellisesti pärjätään hyvin niin silti jännittää että jaksaako sitä henkisesti ja fyysisesti?!
miten kolmen kanssa pärjää, onko se yhtään sama kun on jo kaksi vai onko muutos yhtä suuri kuin mikä se oli ensimmäisen ja toisen välillä??

kirjoitelkaa ajatuksianne tänne,oli teillä sitten vasta tulossa tai yksi tai kaksi tai miten monta vaan jos siltä tuntuu.
olisi kiva lukea muiden ajatuksia "kaikesta"

HYVÄÄ UUTTAVUOTTA KAIKILLE JA VOIMIA VUOTEEN 2007!!

moi! mullakin 2 lasta ennestään, yritetään kolmatta tai miehelle on eka. sain keskenmenon kolme viikkoa sitten, mutta pian yritetään uudestaan kunhan keho on valmis uuteen raskauteen, mulla nuorempi jo 4v, itse osa-aikasessa työssä, kyllä sitä pärjää kun vaan päättää niin. hyvää uutta vuotta 2007!!!

Voi jukra,kyllä kolmea lasta pyörittää ihan vaikka miten päin,täällä VIIDES masussa!!Ja koko perheen kuudes lapsi,ollaan uusperhe ja miehen muksu asuu meillä kans.Tä on toka yhteinen siis.

Kyllä te pärjäätte,iso osa varmasti hankinnoista on jo tehty ettei sekään ole pulma!!
meillä iät 12 v,kolme 7 vee ja 1 ,5 v.Kesällä syntyy vauva ja tuo nuorin on 2 silloin.

Siitä vaan tekemään jos vähänkin tuntuu siltä!!
Sisarukset ovat rikkaus,itse ainoan siskon menettäneenä tiedän mitä elämä on vailla sisaruksia.
Tukipilari tulevasuuteen!!

kiitos kannustuksista,ja pahoitteluni sinulle peetu keskenmenosta! olisi kiva vaihtaa peetu täällä välillä vaikka ajatuksia että miten on mennyt kun meillä myös yritys alkaa vajaan parin viikon kuluttua!
teillä kata aika lapsi katras rupeaa jo olemaan... mutta mikäs siinä, jos jaksaa ja haluaa.totta se mitä sisaruksista sanoit joten onhan se hyvä että lapsia on!

heippa vaan! joo, olis kiva kyllä vaihtaa ajatuksia, kun meilläkin se yritys jatkuu heti kun mahdollista, eilen vihdoin loppu se rasittava kolmen viikon vuoto. tulis vaan pian ekat kuukautiset että pääsis yrittämään, harjoituksen puutteesta ei ainakaan ole nyt pulaa =). toivottavasti teillä minä*82 tärppää pian!
peetu

moikka peetu. sä tunnut näin tekstin perusteella aika "pirteältä" jo sen keskenmenon suhteen! oot tainut päästä siitä jo yli?! mulla oli ennen esikoista rypäleraskaus ja se selvisi vasta rv 17(kun oman terveyskeskuksen hoitajat vähän töppäili) ja sen jälkeen käytiin melki vuosi verikokeissa tarkastuksissa että hcg laski alle 5. sen jälkeen vasta sai ruveta yrittään uutta. se oli kans aika raskasta! no sen jälkeen on kuitenkin syntynyt kaksi tyttöä, 1vja 3v. otan viimeisen pillerin viikon päästä keskiviikkona ja sit sen jälkeen olis tarkoitus alkaa yrittään...
kuinka kauan te ootte yrittänyt ? mulla on mennyt jokaisesta lapsesta ja siitä rypäleraskaudesta sillai että on kahdet menkat tullut ja sit kolmannella kerralla oon ollut raskaana,saas nähdä miten nyt käy.
missäpäin suomea te muuten asutte? me asutaan nokialla(täällä tampereen lähellä). mä olen ollut kotona koko tän ajan lasten kanssa ja ajattelin mennä töihin vasta sen kolmannen jälkeen... jos kaikki nyt menee ihan putkeen ja se kolmas tulee, koskaan kun ei olla varma =)

heips! no kyllä tässä pikkuhiljaa alkaa elämä voittaa, jotenkin varmaan noi kaksi isompaa pitävät kiinni arjessa. mä olen työelämässä jo kolmatta vuotta. nykyisen mihen kanssa ollaan oltu tjot-linjalla pari vuotta ei mitenkään yritetty tosissaan. asutaan riihimäellä eli ei kamalan kaukana teistä =) mullahan on 8.1 se kontrolliultra, eli siellä sit selviää mikä tilanne ja koska saa luvan uuteen yritykseen.
=)

niin minkä ikäinen sulla peetu se vanhempi lapsi on? ite taidatkin olla siis 79 syntynyt niin kuin nimimerkissä on?! mää olen myös sen 82 syntynyt mikä myös mun nimimerkissä... vai riihimäellä, juu eipä tästä sinne kovin pitkä matka ole!

kait sitä täytyy mennä hyssyttään kun nuorempi osoittaa sängyssä näköjään vähän mieltään ja mies on pesulla.

mutta vaihdetaan nyt ihmeessä kuulumisia taas kun on kiva kun on joku kenen kanssa on aikas samassa tilanteessa =)
aloittaa vaikka uuden keskustelun ja laittaa toisen nimimerkin otsikoksi niin sillä varmaan sit löytää toisen, mäkin käyn kyllä päivittäin melki katsoon onko tullut mitään uusia mielenkiintoisia viestejä!

juu, olen syntynyt siis elokuussa -79, vanhempi lapsi, tyttö täyttää maaliskuussa 6, ikäeroa lapsilla on 1,8vuotta, ihan ok ikäero on ollu omasta mielestä. tekisitkö sä sen uuden ketjun kun itse olen aika tumpelo näissä hommissa. jäin äsken kattomaan tota twin peaksia joka alkoi taas, nyt pikaisesti tulin kattomaan tänne ennenkuin meen nukkumaan, jaksaa töihin aamulla.

Yhteistyössä