kolmas lapsi pilaa elämän!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no jos tuo on keino torjua vauvakuumetta, niin usko pois noin ;-D

Meillä perhefarkku, mutta monta vuotta ajettiin Toyota Auriksella, tehtiin jopa lomamatkoja sillä, vaikkei tavaraa kauheasti mukaan mahtunut, niin kaikki tarpeellinen kuitenkin. Asutaan neliössä, mutta alle kouluikäisten kanssa riittäisi varmasti mainiosti kolmiokin. Mulla lapsista eniten terveydellisiä ongelmia on ollut keskimmäisellä. Kuopus on ollut jopa liian helppo, lapsi jonka olemassa olon voisi unohtaa, kun on niin vaivaton.

Ja on mulla sosiaalista elämää edelleen, ja oli vauva aikana niitä päiväuniakin.

Ja jos se pariton luku pelottaa - niin tähtää suoraan seuraavaan parilliseen - eli kaksoset ja neljä lasta ;-D. Itse asiassa se on kolmannen yrittämisen ainut riski - > vauvoja voikin tulla kaksi! Sitten menee kyllä elämä uusiksi.

Oho tuohon lipsahti liian iso auto. Meillä oli alkuun siis Toyota Yaris, kaiken kaikkiaan se oli meillä 5 vuotta, eli taisi ehtiä olla 2 tai 3 vuotta niin että meitä oli 5. Ja kaikki mahduttiin kyytiin!

Kyyl meidän autoon kolme lasta mahtuu...niin kai yleensä muihinkin?
Ja meidän kolmonen on maailman ihanin tenava, todella kiltti, helppo, positiivinen, ihana mukelo jota me kaikki pietään ko kukkaa kämmenellä...ei koliikkia, ei univaikeuksia.

meillä ihan normi auto,kämppäkin on 3h+k.
Toden sanoakseni olen nauttinut kolmosen vauva-ajasta eniten,se tuntui myös menevän nopeammin.Synnytyskin oli kaikkein nopein ja helpoin.Päikkäreille menevät kaikki kolme samaan aikaan,näin myös sain levättyä vauva-aikana.
Kaikki on ollut tuttua ja rennolla meinigillä on menty.
Isot sisarukset ovat kovasti halunneet auttaa hoitamisessa,ja keskenään ovat osanneet leikkiä,ei ole tarvinut viihdyttää.
Sosiaalinen elämä ei ole muuttunut mitenkään.

Ihana ketju. Meillä tytöt 3 ja 2v. ja minä haaveilen kolmannesta. Mies ei oikein lämpene ajatukselle, ainakaan vielä. Mutta haaveillahan saa ja voihan se olla, että miehenkin mieli vielä muuttuu.

Ootte te jaksavia naisia! Tai kaikki varmaan riippuu miten paljon on "lapsi-ihminen".

Minulle on toinen tulossa ja mietin miten ihmeessa parjaan, tai itseasiassa tiedan etta tulen hankkimaan maksullista apua. Kolmatta en voisi kuvitellakaan, kun kuitenkin halutaa matkustaakin monta kertaa vuodessa.

Yhteistyössä