Kolmas lapsi vai ei? Mitä mieltä olette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
juuh.... Miten MINÄ joka vannotin ettei meille enää yhtäkään lasta enää, olen vauvakuumeenkourissa! Vanhin 6 ja toinen 2,5v. molemmat poikia. vanhemmalla luultavasti ylivilkkautta yms. ja nuoremmalla omia juttuja jotka tarvii lääkärissä ravaamista. Nii, eli miten nyt siis sanoisin.... Haluaisn olla vielä kerran raskaan, imettää(edell. lastan kanssa en " voinut") SAADA ehkä tytön, haistella ihanaa vauvelia ja hoitaa pientä jne jne...
MUTTA! Jos tää kolmas oiskin sairas, hyperallerginen, huutaja, jne jne.... Jaksaisinko? EN ehkä....

Nii, auttakaa nyt!! Mitä teen? hautaanko tän kuumeilun kokonaan vai alnko "hiilostaa" miestä oikein tosissaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:
Kyllä. Saatat katua joskus kun on liian myöhäistä, sitä ettet kolmatta tehnyt.

Niin, ehkä ajattelenkin just nyt noin! Olen 30v. enkä varmaan sitten jaksa kun oisin lähempänä 40v. En mitään iltatähteä..... Miestä vaan pelottaa et jaksetaanko me 3lasta? Tai jos sairastun uudelleen masennukseen ,niinkuin tän tokan jälkeen...

Jos mahdollista suosittelisin odottamaan 1-2,5vuotta jos mahdollista.
että toinen kerkeis alottamaan koulunsa (erityislapsella se ei välttämättä ole niin helppoa) ja siihen pystys täysillä olemaan mukana ja sitten toinen ois jo vähän isompi.
no tää nyt oli vaan mun mielipide. mulla lapset 2,5v ikäerolla ja rankkaa on aika useasti. (eka ja toka 2,5v ikäeroa ja toka ja kolmas 2,5v).
ja myös meidän esikko on erityislapsi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen lapsen äiti :
ehdottomasti kyllä :)

Hei, saanko kysyä miksi kyllä? Jos otat tilanteeni huomioon...

me mietittiin ja mietittiin, ei toki vastaava tilanne ku teillä, mutta jotain kuitenkin ja päivääkään ei olla kaduttu!
Tuntuu että perheemme ei olisi kokonainen ilman tätä kuopusta.

juuh.... Miten MINÄ joka vannotin ettei meille enää yhtäkään lasta enää, olen vauvakuumeenkourissa! Vanhin 6 ja toinen 2,5v. molemmat poikia. vanhemmalla luultavasti ylivilkkautta yms. ja nuoremmalla omia juttuja jotka tarvii lääkärissä ravaamista. Nii, eli miten nyt siis sanoisin.... Haluaisn olla vielä kerran raskaan, imettää(edell. lastan kanssa en " voinut") SAADA ehkä tytön, haistella ihanaa vauvelia ja hoitaa pientä jne jne...
MUTTA! Jos tää kolmas oiskin sairas, hyperallerginen, huutaja, jne jne.... Jaksaisinko? EN ehkä....

Nii, auttakaa nyt!! Mitä teen? hautaanko tän kuumeilun kokonaan vai alnko "hiilostaa" miestä oikein tosissaan?

Järjellä ajateltuna mikään ei ole niin järjetöntä kuin tehdä lapsia. Omaa kulutusta joutuu leikata joka lapsesta aina enemmän ja enemmän, ja eliniäksi on työtä ja vastuuta. et voi tietää milloin se tervekin jää auton alle ja on loppuiän pyörätuolissa sinun hoidettavana.

Joten jos kysyt, kannattaako niin ei tietenkään. täysin järjetöntä. hormonitoiminnasta johtuva sairastuminen aiheuttaa raskautumisen.

Järjellä ajateltuna mikään ei ole niin järjetöntä kuin tehdä lapsia. Omaa kulutusta joutuu leikata joka lapsesta aina enemmän ja enemmän, ja eliniäksi on työtä ja vastuuta. et voi tietää milloin se tervekin jää auton alle ja on loppuiän pyörätuolissa sinun hoidettavana.

Joten jos kysyt, kannattaako niin ei tietenkään. täysin järjetöntä. hormonitoiminnasta johtuva sairastuminen aiheuttaa raskautumisen.

Yhteistyössä