Kolmashan ei enää voi mennä yli, eihän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Terhikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä yli 40+4 esim. on? Neljäpäivää lasketunajan jälkeen ei kyllä voi olla vielä mitään kärvistelyä. Yli on vasta kun on 42+. Ihan kokemuksesta.

Siis yli LA:n, You Kow - ainahan sitä tuijottaa nimenomaan sitä LA:n maagista päivää.

Kärvistelyä oli tuo 40+4:kin, kun parivuotias esikoinen piti vauhdissa ja neuvolassa lupailivat syntyväksi jo viikoista 37 lähtien.

En mä vielä nyt kärvistelekään ja olen itselleni luvannut etten valita ylimenosta, ois vaan niin kovin pal hianoo päästä Jouluksi nyytin kanssa kotiin :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Juu, tää on sairaan mageeta! :whistle:
*heittää tissinsä olalle, ja suuntaa meijerihommiin* ;)

*huokaus*

Oi sitä aikaa kun saa vaihtaa lonkkasäryt ja mahan nostamisen vinssillä puolelta toiselle tuohon ihanaan 'aina tissit liian täynnä' -aikaan :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Möyrylit:
:hug: voimia
Minulla näin
40
41
40+4
41
41+2

Et voi mennä tai sitten ei :snotty:

Sun tilastot näyttää aika lohduttomalta :ashamed:

Luovutit varmaan viimeisimmän kohdalla siitä ajattelusta että pääsisit ajoissa tositoimiin? :whistle:

Juu mä kans ajattelin et kyllä se viides syntyy jo aikanaan ku muutenki oli niin hankala tuo loppu. Mutta EI niin ei.
Käytiin vielä samana aamuna ku poika synty niin autokaupassa miehen kans niin se myyjä kysy et milloinkas sitä perheenlisäystä on tulossa. Tuumasin vaan et ihan kohta puolin et sillä reissulla tässä ollaan :laugh: :saint:

Sorry, mut kolmas(kin) meni yli, syntyi käynnistyksellä täysin epäkypsästä lähtökohdasta viikolla 41+6. Aiemmat syntyneet kanssa käynnistäen 42+0 ja 42+3. Mun vauvoilla ei ole ollut kiire ulos..

Uusimmat

Yhteistyössä