Kolmaspyörä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Dina

Vieras
Tarvitsisi ulkopuolista apua nyt.Oltu kohta 4w yhdes ja on kaksi vuotias lapsi.Olen rakastunut toiseen mieheen mutta en tiedä mitä tehdä vai teenkö mitään?Pelkään että jään lopulta yksin vaikka tiedän että jokainen on aina yksin silti vaikka on partneri.Nyt tarvitsisin kokeneempien apua.Ja epäilyttää että jos hyppään tuntemattomaan niin jos haluan takaisin mieheni niin saisinko.En tie uskallanko kokeilla.

Ja kuinka kauan ajattelit tämän uuden rakkauden kohteesi jaksavan katsella jaloissa pyörivää kitisevää 2-vuotiasta? Hmm, veikkaan, että mitta tulisi täyteen öbaut 2 viikossa. Mutta eikun kokeilemaan! Kyllä tosi rakkaus odottaa 20 vuotta kahdenkeskisiä hetkiä..

Ehkäpä kannattaisi ennemmin miettiä, mikä suhteessanne mättää- että menet ihastumaan toiseen? Mitä sellaista ihastuksesi edustaa, mitä miehesi ei pysty sinulle tarjoamaan? Jos ette saa omaa suhdettanne toimimaan(mikä edellyttää myös työtä), niin lähde- mutta lähde vasta sitten kun olet asiasta varma!

Ai etkö sä pärjää ilman miestä? Mittaatko sä arvosi sen mukaan että onko sulla mies vai ei?
Eli mun mielestä sun kuuluisi tehdä itsenäisen naisen ratkaisu: jätä vanha tai sit ei. Riski on aina otettava että uusi mies ei sua haluakkaan. Sen jälkeen sun pitää jatkaa yksin eikä olla vinkumassa vanhan perään....
Huh huh, mä en sit ymmärrä noita parisuhderiippuvaisia. Ei osata olla yksin, aina pitää olla joku!

p.s. Itse olen kyllä vakavassa parisuhteessa. Eli täällä ei ole vihaista vanhaa piikaa paasaamassa.

Yhteistyössä