kävin pari päivää ennen ovulaatiota antamassa prolaktiini-näytteen, soitin tänään arvon ihan mielenkiinnosta kun on pari päivää tullut vähän maitotippoja rinnoista, alkukierrosta ei tullut.. arvo oli 128 eli alhainen.
No mä jo pomppasin riemusta että siitä ei ainakaan raskauden ennenaikaiset päättymiset johdu, niin mitäs huomasinkaan äsken; mustissa rintaliiveissä paljon valkoista maitoa ja rinnanpäät kiinni liiveissä kun maito kuivattanu kiinni. Ja nyt rintoja särkee, ei pahasti vaan jännästi pistelee sisältä päin. Onkohan tää niitä itsekehittämiä oireita raskauden toivossa vai mitä

Lämmöt oli äsken 37.6... onneksi on kamalasti joulupuuhaa ettei ehdi stressaantua tilanteesta mulle ominaiseen tyyliin
Oikeastaan suurin dilemma on tällä hetkellä ostetaanko tekokuusi vai oikea.. neulaset ja konttaava kymppikuinen ei kuulosta hyvältä ratkaisulta...
muoks. löysin tämmöisen tietopläjäyksen
Maitovuoto rinnoista :: Terveyskirjasto
...mun kilpirauhasen vajaatoiminta on lääkkeillä hyvässä balanssissa, prolaktiini normaali ja muutkin verikokeet normaaleita.. joko aloin tuottamaan maitoa ajatuksen voimalla tai sitten...
"Aiemmin synnyttäneellä naisella alkuraskaus voi laukaista maitoerityksen"
ja näin mulla käynyt kemiallisissakin... hyvin piinaavaa..
Onko muilla ollut maitovuotoa ovulaation jälkeen ilman raskautta tai alkuraskaudessa? Aika heikosti löytyy netistä kokemuksia, mulla kun tulee ihan keltavalkoista maitoa ilman puristamistakin, ei niin että väkisin väännän yhden kirkkaan nestetipan rinnasta (semmoista tulee mulla aina oli kierronvaihe mikä hyvänsä, siksi ihmetyttää tämä selkeä maitoilu...)
emmaliinille :hug: ja voimia uuteen yritykseen!