Mähän tein viime raskaudessa aktiivisesti ovistestiä, kun en tiennyt olevani raskaana ja se näytti koko ajan aika reipasta viivaa, vähän niin kuin Katilla ja sitten yhtenä päivänä se muuttui ihan tummanpunaiseksi ja siinä pysyi seuraavat 3 päivää. Lääkärihän määräsi Pregnylin tuikattavaksi, kun ei tajunnut (enkä minä) että voisi olla raskaudesta, mutta ei siis tuolla lailla hiljalleen tummunut vaan yhtäkkiä mikä musta on outoa. Olin niin masentunut tuosta hcg:stä, että meinasin etten eden yritä tikuttaa ovista, mutta mies oli sitä mieltä, että ehdottomasti kyllä testataan. Mutta ihan sama, testaan miehen mieliksi ja muuten vaan nautin hauvavauvasta. Ihan oikeasti olin alkanut miettimään, että onko mun vauvakuume vaan sitä että koen itseni niin tarpeettomaksi kotona, koska koiranpentu tasapainotti sen näin omituisesti ettei koko vauva-asia edes pyöri mielessä. Muuutta, kun mietin asiaa tarkemmin, niin vaikka meidän perhe on täydellinen näin: 2 ihanaa tyttölasta, ihana vauvakoira ja ihanin mies joka tekee kaikkensa meidän eteen, niin kyllä mä silti haluaisin sen vauvankin....vielä yhden...ainakin...