Kolmatta lasta kaipaavat kesäkuussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tatomira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
memmiliini :hug: minäkin pidän kesätauon tämän kierron jälkeen. Ovistestit tilasin nimittäin ja jos ei, niin.. No surettaa jo valmiiksi :(

leana, laitanko tädin teille tulemaan, tuossa se ovenraossa jo laukun kanssa vilkuttaa
:D

MAANANTAI 8.6.2009

Varanikki..................................kp 6/28-?...................yk 3
memmiliini................................kp 7/27-35.................yk 4
BornToLose..............................kp 7/21..............................yk 2
Pikkarainen..............................kp 8/36.................yk 3
nasumasunen..........................kp 10/? ............................yk2
essiennieukko..........................kp 11/?.............................yk ?
höperö75.................................kp 12/26-28...................yk 11
Kirppu81..................................kp 16/?..............................yk ?
Pusutin.....................................kp 17/?..........................yk 6
äiti0408...................................kp 17/28-43.................yk 3
mervi-elina...............................kp 21/25.....................yk 1
P123....................................... kp 23/30........................yk 7
mammamia82...........................kp 28/30....................yk ?
snowangel ..............................kp 28/27....................yk 10
Tiitikan.....................................kp 29/27......................yk ?
Tatomira................................. kp 31/29-32...................yk 5
pingviini100..............................kp 31/28...........................yk 1
Ella-83.....................................kp 32/32-35..................yk 7
Pakanamaan kartta.................kp 36/28................yk 4 vuotta
Punaposki82 ...........................kp 43/28.......................yk 2
Unikeiju....................................kp 47/30.......................yk ?
Ainuliini....................................kp 53/?.........................yk 3
Babyporkkana..........................kp ?..............................yk?
Poni06......................................kp ?.............................yk ?
saralia......................................kp ?..............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk?
Pimpula82.................................kp ?.............................yk ?
leana........................................kp ?.............................yk ?
Larbo.......................................kp ?..............................yk ?

Taustalla
pp73
toukotuuli
P-E
Unikeiju
Piijuska-78
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3

Haamut

Vuoden 2009 plussat
Suzu1981 :heart:
Emmama :heart:
Sonja R :heart:
aamukastetta :heart:
Jennyli :heart:
mamx2 :heart:
Jessie :heart:
kujakatit :heart:
pojatx2 :heart:

Plussaonnea!!!

Paljon onnea pojatx2 :flower: ihanaa saada plussauuutisiakin välillä :)

Mulla on tuskaisaa, mä en tahdo mennä vessaan, kun pelkään, että se yksi riiviö saapuu paikalla... TYHMÄÄ... sit samalla aattelen, et viime kierto oli vaan sen 29 päivää, et siihen verrattuna mennään jo kaksi päivää yli, mutta...
Tekis niin mieli mennä ostaan testi, kun mies sano, et hän ei anna vielä perjantainakaan mulle sitä testiä :(
ja toisaalta, ehtii sen plussan saamaan jos sellanen on tullakseen (tuskin ) ja kun kuitenkin muuten koko kevään kierto on viime kiertoa lukuunottamatta ollut 32 päivää niin nyt on ihan turhaa vielä testailla... vai onko? mitä arvon palstalaiset on mieltä?

Tuntuu vaan, et jos teen testin niin sit se on nega ihan sen takia, että teen sen liian aikaisin, eikö oo tosi järkevä ajattelutapa? :laugh: (tarkoitan siis, et jos olisin kärsivällinen niin sit tulis plussa, mut jos testaan liian aikaisin niin sit sen takia ei sit ookkaan tärpänny )

joo, mä taidan vielä ootella muutaman päivän ihan rauhassa (joo, niin varmaan... )

essiennieukko älä huoli, sä et oo ainoo jolla ei oo mitään hajua mistään ovislimoista tmv.
Nytkään mulla ei ole mitään tietoa koska mahdollinen ovis olis ollut, joten en sen tarkemmin oo sitä ees etsinyt :)
Mä siis jänskäilen ihan puhtaasti vaan sen kanssa, että kuinka kauan kierto kestää ja miehen kanssa pyritään olemaan aktiivisia siellä peiton alla ihan koko kierto :)

Miten tatomira voit malttaa noin jämynä olla tekemättä testiä!?! Minä varmaan harvase päivä jo testailisin :whistle:
essiennieukko mulla ihan samat fiilikset; En kyllä ole yhtään oviksista enkä muista perillä..mutta yrittää nyt maalaisjärjellä laskeskella ja mutu tuntumaa kuunnella..
Miten muilla muuten miehet on suhtautuneet vauvakuumeiluun? Mun mies kyllä kovasti tahtoo myös kolmatta lasta mutta välillä on sellanen olo etten koko ajan kehtaa hirveenä vouhottaa. Vähänväliä sitten kuitenkin lipsahtaa jotain vauva-asiaa, huomaamatta..Ei vaan millään malttais odottaa että ruettas jo odottaa ;)

Itsensä tutkiskelu senkus vaan jatkuu. Eli eilen alkoi palelu. Olen ajoittain ihan jäässä, iho kananlihalla ja vaikka miten pukis, niin silti vaan on kylmä. :o Kyllä tuo pää osaa kehitellä kaikenlaisia oireita! :headwall: :laugh:

pusutin meillä mies ei halua kuulla koko asiasta yhtään mitään. Hän on sanonut, että hälle se on ihan sama, että tuleeko kolmatta vaiko eikö, että hän on ihan tyytyväinen näihin kahteen, mutta kolmaskin on tervetullut :) mä siis en puhu mistään vauvajutuista juuri yhtään, tai yritän olla puhumatta :laugh:

ja mä oon jo aika ylpee itestäni kun en oo vielä testannut.... tosin, sen tiedän, et perjantaille en pysty testaamisen kanssa oottaan, mä tahdon tehdä testin nyt, heti ja välittömästi!!!! (tosin, nega se taas olis niin turhaa sitä tuhlais testiä :( )

oireiden tulkinnan sentään oon pystynyt välttämään, onneksi :) tarpeeksi monta kiertoa huomannut, ettei niillä oo mitään tekemistä todellisuuden kanssa, siis ainakaan minun kohdallani.

Toivottavasti mervi-elina sulla ne olis oireita raskaudesta, eikä mitään mielikuvituksen tuotetta :)

Jos viime kiertoon vertaa tai edellisiin, niin tässä kierrossa ei ole mitään repäisykipuja yms ollut tässä loppuvaiheessa että ihan normi olotila. Jotenkin veikkaan et kierto voi venyäkin nyt jos ovista ei kerta ollut mutta mistäs sen tietäisin. Huomenna olisi gynelle meno Papaa varten, niin voin siinä samalla kysellä niistä teroluteista. Toisaalta ei asialla kiire ole. Mies on hyvin ristiriitainen, välil puhuu kolmannesta mut viimeks viikonloppuna hehkutti kavereille kuinka kivaa on ettei ole vauvaa vaan isot lapset, niin on helppo mennä ja jättää muksut mummolaan..

tatomira nää jutut; palelu ja alavatsakivut ovat ihan todellisia, mutta siitä en pistä päätä pantiksi, että olisivat raskausoireita. :attn: Luulen edelleenkin, että omalta kohdaltani tämä itsensä tutkiskelu alkaa heti, kun vauvaa yritetään saada alulle. Sitten sitä huomaa itsessään kaikenlaisia "vikoja"... ;)

Heipsansaa!

Nyt ois kp 28/27 menossa ja tänään on vähän tuhrutellut. Joten eiköhän se tätsy sieltä tän viikon aikana tule.. Luulen, että tämä kierto tosiaan venyy kun hormonit saattavat olla vielä sekaisin toukokuisesta km:sta..
Gynen polille sain ajan vasta elokuun 7. päivälle. Joten sitäpä saakin sitten odotella.
anteeksi oma napaisuus...

varanikki Kyllä kiitos täti tännepäin! Mä en kestä, toista viikkoa jo alavatsa kipuilee, mutta ei merkkiäkään vuodosta :kieh:

Ihmettelen vaan mistä tää johtuu!!!! Täytyy kysellä ensi viikolla lääkäriltä, kun vihdoin pääsen poistattaa kierukkaa.

tatmora testin aika on edottomasti jo NYT :wave: :p

snowangel - toivottavasti se haahka tajuaa pysyä poissa!!

ONNEA kaikille piinailijoille ++++++++++++++++++

Testejä olen tehnyt jo useamman (kun niitä ilmaiseksi kerta sain :whistle: ) Eilen dpo 9, tuli aika hyvä roskishaamu, mutta tänään ei yhtään mitään :kieh: Lämmötkin meni tänään alas päin joten kirves on jo puoliksi kaivossa. Viime aikoina nimittäin luteaalivaihe on ollut 11 päivää, joten menkkoja odottelen keskiviikkona.

Meillä on työpaikalla enkelikortit ja tänään "kysäisin enkeleiltä" että miksei se vauva jo tule - vastaus oli tyylin "vapauta mielesi tästä pakkomielteestä ja anna asioiden tapahtua omalla painollaan" :o :laugh:

Terkuin P123 ja dpo 10

Vähän alkoi jännittää huominen gyne-reissu, papan jos ottaa vaan ei mitään, mut jos taas tehään kolposkopia niin sit vuodan pari päivää sen takia, enkä pysty sit sanomaan ekaa kp:tä jos täti tulee samaan aikaan kun tota toista vuotoa olis :|

Huomaa, että oon luovuttanut tän kierron suhteen jo ihan täysin, oikeastaan mietin mitä turhaa pitää toivoa yllä kun faktat on faktoja: lämpöjen mukaan ovista ei bongattu tässä kierrossa ja kp 27 tehty nega r-testi. Mitään oireitakaan ei ole. odottelen sen tädin vielä mutta sitten jään taustalle palstailussa, pitää ottaa etäisyyttä koko vauva-asiaan..

leana, täti lähti tulemaan :D Täällä siis "ruskavapaa-aika" alkoi :whistle:

tatomira, näpit irti testistä! Se pitää nyt vaan odottaa vielä että saat oikein silmiinsattuvan punaisen viivan sitten, etkä mitään päänvaivaa aiheuttavaa kummitusta :kieh:

P123 mikä pakkomielle? :whistle:

TIISTAI 9.6.2009

Varanikki..................................kp 7/28-?...................yk 3
memmiliini................................kp 8/27-35.................yk 4
BornToLose..............................kp 8/21..............................yk 2
Pikkarainen..............................kp 9/36.................yk 3
nasumasunen..........................kp 11/? ............................yk2
essiennieukko..........................kp 12/?.............................yk ?
höperö75.................................kp 13/26-28...................yk 11
Kirppu81..................................kp 17/?..............................yk ?
Pusutin.....................................kp 18/?..........................yk 6
äiti0408...................................kp 18/28-43.................yk 3
mervi-elina...............................kp 22/25.....................yk 1
P123....................................... kp 24/30........................yk 7
mammamia82...........................kp 29/30....................yk ?
snowangel ..............................kp 29/27....................yk 10
Tiitikan.....................................kp 30/27......................yk ?
Tatomira................................. kp 32/29-32...................yk 5
pingviini100..............................kp 32/28...........................yk 1
Ella-83.....................................kp 33/32-35..................yk 7
Pakanamaan kartta.................kp 37/28................yk 4 vuotta
Punaposki82 ...........................kp 44/28.......................yk 2
Unikeiju....................................kp 48/30.......................yk ?
Ainuliini....................................kp 54/?.........................yk 3
Babyporkkana..........................kp ?..............................yk?
Poni06......................................kp ?.............................yk ?
saralia......................................kp ?..............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk?
Pimpula82.................................kp ?.............................yk ?
leana........................................kp ?.............................yk ?
Larbo.......................................kp ?..............................yk ?

Taustalla
pp73
toukotuuli
P-E
Unikeiju
Piijuska-78
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3

Haamut

Vuoden 2009 plussat
Suzu1981 :heart:
Emmama :heart:
Sonja R :heart:
aamukastetta :heart:
Jennyli :heart:
mamx2 :heart:
Jessie :heart:
kujakatit :heart:
pojatx2 :heart:

Plussaonnea!!!

Huomenia taasen kaikille :)
Nyt sitten tarvii huhuilla uuden päivittäjän perään... enpä mä tässä hommassa kauaa viihtynyt :D tosin kait se on väliaikaiseksi, ellei sitten olla ilman päivittäjää jonkin aikaa. Eli minulla alkaa kesäloma tän viikon jälkeen ja tosiaan etelän aurinko odottaa, joten koneella tuskin tulen olemaan (muutenkaan koko loman aikana) joten nelisen viikkoa ainakin kaivattaisiin uutta päivittäjää, anyone? Tän viikon voin siis kyllä päivittää ja ihan mielelläni sen teen, mut jos ei kukaan hommaa ota niin sitten ollaan neljä viikkoa ilman...

Ella-83 älä vielä heitä kirvestä kaivoon, niin kauan kun se yksi pysyy poissa on toivoa, olkoonkin, että sitten jos se tuleekin niin on parempi, että siihen on jo valmistautunut (vaikka yhtä raivostuttavaa se on silti joka kerta)

P123 noi haamut on raivostuttavia! Toivottavasti sille oli syynsä :) mutta pakkomielle... ei kait kellään meistä... ;)

varanikki no, mies on tosiaan sen testin takavarikoinut joten nyt mennään näillä eväillä, perjantai aamuna testaan jos tätiä ei oo sitä ennen saapunut, mutta oon melko vakuuttunut, että se huomenna tai viimeistään torstaina pyyhältää paikalle (huomenna pitäisi) nyt on ainakin tuo alavatsakipu sellanen, että eipä tässä tarvii sen enempää asiaa pohtia :( noh, saanpahan sitten nautiskella etelässä viiniä ruoan kanssa :)

snowangel no höh, toivoa kuitenkin on vielä :) nuo on inhottavia nuo gyneajat kun ne aina venyy :( itse menin kovien alavatsakipujen vuoksi lääkärille ja sain ajan gynelle... kahden kuukauden päähän, jippii.
Mutta toisaalta, jos ei sitä ennen tärppää niin toivottavasti saat sieltä jotain selvyyttä asiaan :)

tatomira pisteet miehellesi :D

P123 juu, ei mitään pakkomielteitä.. :whistle:

Suunnittelen täsä että kun kierto on sen 28-29 pv niin eikös se olekin hyvä päivä tuo 10. kp aloittaa ovistikuttelun... :whistle: Ettei VAAN mene ohitte.. Meinaan jos ei nyt nappaa, niin kesätauolle jäädään... :saint:

Ei mikään hääppönen haamu, mutta haamu kuitenkin :laugh:

Ja tänään siis dpo 11 ja haamu tuli reilusti testiajan sisällä. Menkat pitäisi alkaa huomenna. Nyt jää sitten nähtäväksi että tuleeko tästä raskaus vai jääkö kemialliseksi. Tämä on tytöt jännää tämä. Jos muuttuu plussaksi jossakin vaiheessa, laitan teille kuvan koko testisarjasta ;)

Terkuin jännäileva P123

Täällä on peukut pystyssä P123:lle

Varanikki Mekin ajateltiin vielä tämä kierto yrittää ja sitten jäädään kesälomalle tästäkin asiasta. Nyt olen kuitenkin hörppinyt greippi mehua, jota ei kuitenkaan ihan huvin vuoksi viitsi juoda...

Tatomira Peukkuja sinullekin ja rentouttavaa lomaa. Minä en uskaltaudu päivittäjäksi, koskapa aikapula vaivaa. Löytyisikö joku?

P123 toivottavasti haamut tuosta vahvistuvat, pidän peukkuja :)

memmiliini mä just vähän aikaa sitten kattelin paikallisessa s-marketissa ovistikkuja ja oon kyllä prismassakin moisia nähnyt :)

Mäkin tässä mietin, et loma tekee kyllä ihan hyvää (tältäkin sivustolta) jos vaikka saisi ajatuksia vähän pois vauvakuumeesta.

P123 lupaavalta näyttää. Jännittää sinun puolesta! :heart:

:snotty: Niin tyypillistä, mutta oliskohan minulle tulossa kesäflunssa. Palelu jatkuu ja nenä on tukkonen. Onneks on lomaa vielä jäljellä, jos nyt sairastelen.

Yhteistyössä