Kolmatta lasta kaipaavat kesäkuussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tatomira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
snowangel huih, kuulostipa hurjalta, siis että tuolla tavalla lähtee vuotamaan ihan yhtäkkiä. Onneksi pääsit heti gynelle ja onneksi kaikki oli kunnossa :)

P123 toivottavasti tuo haamu vahvistuu ihan kunnon plussaksi :)

mervi-elina meinaatko tosiaan jaksaa ootella ensi viikolle? tsemppiä piinailuun :) voi kun itselläkin olisi tuota itsekuria :)

Ella-83 toivottavasti se täti nyt sitten tulee/tuli! Pitkät kierrot on ihan yliraivostuttavia!!

).( joo, eli mä nyt tänään päivitin tän vikaa kertaa, seuraavan kerran voin palata tähän tehtävään heinäkuun puolivälissä, mutta sitä ennen täällä tuskin kovinkaan usein käyn, yritän keksiä lomalla muuta tekemistä :) eli jos joku ottaa tehtävän hoitaakseen niin hyvä, mut jos ei niin kait sitä voi ilman listaakin turista kaikenlaista :)
Mulla ei oo menkat vieläkään alkaneet ja se rupeaa ketuttamaan pikkuhiljaa, olin laskenut, että ne on sitten ohi jo siinä vaiheessa kun lähdetään matkalle, mut ilmeisesti se pahanilmanlintu on päättänyt, että kärsin tolkuttomista kuukautiskivuista matkalla ja vuodan kuin seula. Tyhmää kun ehdin jo iloita, että vihdoinkin kierrot ovat normaalin pituisia ja tulevat säännöllisesti niin sitten käykin näin :(

Ensimmäinen ovisnega pissitty :wave: ( toki kaikkia kiinnostaa.. :kieh: )

tatomira minä voin koittaa päivitellä, jos vaan virheet on sallittuja ja kaikki lupavat olla kiukkuamatta mulle niistä :D Tuolla toisessa pinossa varapäivittelin, ja kyllä taisi kerran tai kaksi mennä ilman yhtään virhetta peräti :D

Jos löytyy joku muu vapaaehtoinen, niin ottakoon homman vaan :attn:

snowangelolipa hurja tilanne sinulla! :hug: Ihanaa että kaiken todettiin olevan kunnossa.

Mervi-elina
heitä nyt sitä itsekuria testikuorella otsaan ja pästä meidät piinasta!! :D

EllaKerrankin peukuttelen tädin puolesta b :)d

Lämpimät kiitokset tatomira päivittämisestä :flower: Entä jos....? :o b =) d

).(---> (.) Kyllä minä tuon jo plussaksi katson :D LA on 19.2.10 Jännää!!

Ja kaikille teille upeille naisille:

Onnellinen P123

P123 mä nyt siirsin sut plussanneisiin :) ihanaa kun noita helmivauvoja saatiin tähänkin ketjuun, toivottavasti tulee vielä lisää :)

en mä usko, että mä raskaana olen, olis se siinä eilisaamuisessa testissä näkynyt jos olisin. Eipä oo eka kerta kun mulla kierto venyy ja oonkin ollut ihmeissäni (ja onneissani ) kun on kevään ollut säännöllinen, pakkohan senkin ilon oli joskus loppua :)

Kiitoksia varanikki jos päivitystä jatkat :)

:attn: Elikkäs... Tein tuossa puolenpäivän aikaan testin. Tuloksena niin hailakka haamu, etten saa mokomasta edes kunnon kuvaa. Tekis mieli lähettää kuva miehelle töihin, mutta ei tuo viiva näy kuvissa. :o Kuvittelen kuitenkin koko viivan. :headwall: :kieh: Täytyy nyt malttaa pari päivää ja teen testin uudelleen.

Dodiih, ovistestit tilattu hyvissä ajoin :D. Ei muuta kuin nokka kohti seuraavaa ovulaatiota.
Kyllä se eilinen kieltämättä säikäytti. Onneksi tänään vuoto ollut ihan normaalia. Liekö jo nuo lääkkeet näin pian vaikuttaneet, vai onko kohtu tyhjentynyt lopuistakin raskausmateriaaleista.

Ella-83n kanssa olen samaa mieltä =) Jäätelö on oiva masennuslääke :p Mulla menee litra tolkulla sitä kesän aikana ja kiloja senku kertyy.. :headwall: :D

snowangel mun olis vaan pitänyt malttaa odottaa. Ja oikein tosi, tosi tyhmää tehdä testi puolenpäivän aikaan. Aamulla olis pitänyt tehdä, mutta kun en herätessä ollut testituulella. :/ Nyt sitten saa miettiä päänsä pipiks.

Öhm, muka-ovislimaa tullut tänään ja eilenkin oli. Oletan, etten ole ees ovuloinut ja kroppa edelleen koittaa jotain saada aikaiseksi, tuloksetta. Nyt on myös alaselkä ja kylki kipeänä. Harmi ettei mulla ole ovistikkuja, voisi tota LH-tilannetta selvittää. Mulla kun oli uä:n mukaan useampi epäkypsä follikkeli, joista kukaan ei ole päättänyt olla se johtava, joka sitten ovuloisi ja saattaisi kierron päätökseen vaan kaikki on samankokoisia ja erittää hormonia, jonka takia on ollut useemmat limat tässä kierrossa. Huomenna voisi piruttaan aamulämmön katsoa kun en ole viikkoon sitä jaksanut katsoa enää..

Aamulämpö 36.53 vähän enemmän mitä edelliset mutta ovikseen tarvin 36.60 vähintään.
Testasin aamusta negan kun nyt peruskierto ylitetty parilla päivällä. kp 37 tänään eikä juuri mitään oireita tädin suhteen. Kai tässä saa varutua 40+ kiertoon (pisin ollut 46 päivää).

LAUANTAI 13.6.2009

mammamia82...........................kp 5/28-30....................yk 7
snowangel ..............................kp 5/27....................yk 11
Varanikki..................................kp 11/28-29...................yk 3
memmiliini................................kp 12/27-35.................yk 4
BornToLose..............................kp 12/21..............................yk 2
Pikkarainen..............................kp 13/36.................yk 3
nasumasunen..........................kp 15/? ............................yk2
essiennieukko..........................kp 16/?.............................yk ?
höperö75.................................kp 17/26-28...................yk 11
Kirppu81..................................kp 21/?..............................yk ?
Pusutin.....................................kp 22/?..........................yk 6
äiti0408...................................kp 22/28-43.................yk 3
mervi-elina...............................kp 26/25.....................yk 1
Tiitikan.....................................kp 34/27......................yk ?
Tatomira................................. kp 36/29-32...................yk 5
pingviini100..............................kp 36/28...........................yk 1
Ella-83.....................................kp 37/32-35..................yk 7
Pakanamaan kartta.................kp 41/28................yk 4 vuotta
Punaposki82 ...........................kp 48/28.......................yk 2
Unikeiju....................................kp 52/30.......................yk ?
Ainuliini....................................kp 58/?.........................yk 3
Babyporkkana..........................kp ?..............................yk?
Poni06......................................kp ?.............................yk ?
saralia......................................kp ?..............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?............................ ...yk?
Pimpula82.................................kp ?.............................yk ?
leana........................................kp ?.............................yk ?
Larbo.......................................kp ?..............................yk ?

Taustalla
pp73
toukotuuli
P-E
Unikeiju
Piijuska-78
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3

Haamut

Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123

Plussaonnea!!!

Jaahas..päivittelehän varanikki mulle kp:t, tänään siis 5/28-30. Täti tuli ja toi mukanaan taas pettymyksen:( Menkööt tämä kierto ilman stressiä...omalla painollaan. Säästyisiköhän sitä pettymykseltä tällä asenteella??Minä en oikein tota yrityskiertojen määrää osaa sanoa tarkkaan, en oo pysynyt laskuissa, varsinaista YRITYSTÄ on ollut puoli vuotta ainakin, mutta kiertoja ilman ehkäisyä jo varmaan 10 kk, joten kompromissina yk 7 nyt menossa.

SUNNUNTAI 14.6.2009

mammamia82..........................kp 6/28-30......................yk 7
snowangel ..............................kp 6/27..........................yk 11
Varanikki..................................kp 12/28-29...................yk 3
memmiliini................................kp 13/27-35...................yk 4
BornToLose..............................kp 13/21.........................yk 2
Pikkarainen..............................kp 14/36.........................yk 3
nasumasunen..........................kp 16/? ...........................yk2
essiennieukko..........................kp 17/?............................yk ?
höperö75.................................kp 18/26-28....................yk 11
Kirppu81..................................kp 22/?............................yk ?
Pusutin....................................kp 23/?...........................yk 6
äiti0408...................................kp 23/28-43....................yk 3
Tiitikan.....................................kp 35/27.........................yk ?
Tatomira................................. kp 37/29-32....................yk 5
pingviini100.............................kp 37/28...........................yk 1
Ella-83.....................................kp 38/32-35...................yk 7
Pakanamaan kartta.................kp 42/28......................yk 4 vuotta
Punaposki82 ...........................kp 49/28........................yk 2
Unikeiju....................................kp 53/30.......................yk ?
Ainuliini....................................kp 59/?.........................yk 3
Babyporkkana..........................kp ?..............................yk?
Poni06.....................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?..............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?............................ ...yk?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?..............................yk ?
Larbo.......................................kp ?...............................yk ?

Taustalla
pp73
toukotuuli
P-E
Unikeiju
Piijuska-78
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3

Haamut

Vuoden 2009 plussat