***Kolmatta lasta toivovat***VOL 3***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umayya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Keskiviikko 19.3.2008

n065.gif
n065.gif
n065.gif

singa.....................................kp 1/25
Tajusah82.............................kp 5/31.........tjot
Oinas74.................................kp 5/34
poppaliina..............................kp 7/26-30
sarabi....................................kp 7/25
Belle76..................................kp 9/??.............yk.1
Tete........................................kp 9/32...........yk. 2
hellu77..................................kp 13/32-36.......yk. 1
TMK........................................kp 13/28
Käärme..................................kp 15/28............yk. 1
aurinkomamma......................kp 16/28-32......yk.
Mammutti-Mamma..................kp 17/26-28......yk. 4
mymmyryy...............................kp 17/28
Hilveri......................................kp 18/30
Kaksonen 74...........................kp 18/29-48
tikruliini...................................kp 20/28-33......yk. 3
Neilikka77...............................kp 21/30
ritsukka..................................kp 22/26-35
maaruska...............................kp 25/25-30......yk.5
Jännä.....................................kp 27/26-28
Luppana.................................kp 27/26-30......yk. 2
mervi-elina..............................kp 27/34-42......yk. 2
TähtiTaika...............................kp 29/27-33......yk. 3
peppi7.....................................kp 30/28
hömpänpömppä.....................kp 32/26-28
Swiss.......................................kp 56/28
Mivi.........................................kp 93/33
Riemurasia...............................kp 149/35-48
umayya...................................kp 150/28
salmiska...................................kp ??/??
MiksiSiksi..................................kp ??/??
mami-03..................................kp ??/??
huhkuu....................................kp ??/??
samppa77...............................kp ??/??
Nonna-79...............................kp ??/??
daizz......................................kp ??/??
leofis......................................kp ??/??
CitrusHeights.........................kp ??/??.............yk. 2
Vanilja....................................kp ??/??
hulluriitta...............................kp ??/?? (ensimmäinen yhteinen)

d090.gif
d090.gif
d090.gif

Haamuilijat

Pamu k

[color]

d050.gif
d050.gif
d050.gif

Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
Tulentyttö
Red Dragon
maitooo
äippä-80
MissMaisa

Eikö noissa kummassakin jotain näy, vai näenkö harhoja... On niin epätodellista :/

Tässä eilinen testi:
http://www.aijaa.com/v.php?i=1770458.jpg

Tässä aamulla tehty testi:
http://www.aijaa.com/v.php?i=1778495.jpg

No enhän mä osaa taustailla, kun plussia satelee kokoajan. ONNEA tasapuolisesti kaikille plussanneille. minä vaan iloitsen muiden onnesta, kun itse saan aloittaa yrityksen uudestaan vasta kesäkuussa. Sanotaanko näin, että omavalita. Työelämä kutsuu elokuussa ja sitä ennen ei uskalla heittäytyä täysin mukaan. Keskenmenoja ollut tarpeeksi ja nyt Terolut kolme kuukautta. No se siitä. Mut voi palauttaa listalle ja jos kiertoon uskominen niin kp1/25. Omituisesti menkat alkoi jo ennenkuin sain viim. teron otettua :/
Toivotaan että saan kierron kuntoon ennen kesän koetosta...,)
Nyt plussatuulia ja pahoinvointeja (hyvässä mielessä) :)

Heippa kaikille!

Olen ollut reissussa... Onpas täällä plussatuulet puhaltaneet =) Onnea kaikille plussanneille :flower: Jaahas, itse odottelen et mammaksi ovistestit jo tipahtas postiluukusta. Kyllä saa niitä odottaa :( Mullaon vielä ton oviksenhaku vielä hakusessa.... Kiertokin muuttui tästä tokasta paljon pidemmäksi kuin aiemmin. :/ Nyt sitten kyttään et milloin se ovis vois olla? Tulis nyt ne testit edes, jos jotain auttasivat :headwall:
Ihan karsee tää kuumeilu. kaikkialla vaan näkee vauvoja :whistle: Tahtoo jo itsekin päästä kasvattamaan kumparetta :snotty:

huomenia tähän pinoon,

onnea missmaisa!!! jee jippiii! selvähän tuo viiva oli :D

kiva kun ootte täällä hellu ja singa :wave:

makee Aurinkoinen keli pilkottaa ulkona! Oma olo vieläkin erittäin epäuskonen...mutta etiäpäin kävi miten kävi. Ah, enää huominen ja sit MONTA päivää koko perheen yhdessäoloa, varsinkin tuo poika on nyt niin isinpoika tällä erää, että on ihanaa nähdä heidän "miesten juttuja tekemässä".
Mukavaa keskiviikkoa kaikille!

Lumista aamupvä. täältä uudeltamaalta! Tosin sais jo sulaa ne loputkin lumet jo :headwall:
Ovistestit tuli sit tän. postista. Minä heti testaamaan... Nyt sittem testin mukaan mulla ois ovis... Laitoin miehelle jo viestin et tän sit pupuillaan :whistle: Itsellä vain olo ihan kamala kun kipeeks vissiin tulossa :/
Ovistestistä vielä et jos se nyt näytti et selvä ja vahva viiva on, niin kauan se voi näyttää et se ovis on? Kun eikä semene niin kun ovis on niin pitäis 24h. aikana puuhailla? meinaan et nyt en tiedä onko mun ovis alkanu milloin? Nyt siis tosi vahva viiva molemmissa...
Ymmärsköhän ketään :whistle: :D

hellu,
jos muistan oikein niin (oon yhdes kierros kokeillu ovistikkuja) se menee niin, että ovistesti näyttää kun ovis on tullollaan/tapahtumassa ->munasolu irtoamassa ja tärkeää olis pupuilla ENNEN ovista, niin ett simpat olis siel valmiiks oottamassa, eli jos nyt vahva plussa ni äkkiä mies petiin :laugh:
ja tsemppiä!

Nehän sanoo että jos tyttöä haluais kokeilla niin kannattaa pari päivää ennen ovista pumpata ni ne tyttöuimarit sitten odottavat siellä valmiiks jolloin poikauimarit on jo väsyny ja kuollu---->poistunu areenalta. Näin me tehtiin. saas nähä menikö aikataulut oikein, jos siis tärpääs ollenkaan.

Onnea plussanneille :flower:

Jännä huomata kuinka sitä itseään alkaa "kuuntelemaan" eli tarkkailee. Vaikka kp:t vasta 9 molemmilla sivuilla tunuu pieniä nippailuja ja ylös noustessa pienen pieniä "viiltoja" tuntuu. Aikaisemmissa raskauksissa en muista mitään tarkkailleeni saatikka miettiny oviksia sun muita. Ikä tekee näköjään tehtävänsä ja toki tämä netin kautta saatava tieto on lisääntyny. Eihän tätä nettiä pahemmin tainnu olla kun ekoja lapsia tehtiin, tai ainakin se oli hyvin alkutekijöissä vielä. :laugh:
Tieto lisää tuskaa niinhän sitä sanotaan.

Ällöttävän harmaa päivä :headwall: onneksi enää huominen töitä ja sitten tosiaan 4 päivää kotona. Meillä pääsiäisen vietosta on tulossa aika raskas kun lauantaina on mumman hautajaiset. Lapset protestoi kun eivät pääse trullittamaan, täällä E-pohjanmaalla trullitetaan vasta pääsiäislauantaina, mutta sitten hieman heltyivät kun mennään kumminkin kokolle. Ei siis niin mukava "loma" mutta jospa työtkin alkaa taas sujumaan ja ajatus pysyy koossa kun taustalla ei pyöri ikävät asiat koko aikaa.

No joo omaa napaa koko ajan, sori :ashamed:

belle voimia lauantaille teille :hug:
ja tuo on niin totta, en ole kahdesta aiemmasta kyllä pahemmin mitään seuraillut, olen nyt vasta opetellut koko kp:t sun muut :/ ja itteään tulee kytättyä ihan liikaakin joskus.. mut onneks täällä ootte te kaikki muutkin samojen tuskien kanssa :)

ja omaan napaan: mulla edelleen oksennus on aikas lähellä tulossa tossa.. tilailin jo perjantaina kotitesti.fi:stä testejä eikä oo vieläkänä tulleet.. on sitä herkkää laatua että jos vähän aikasemmin näyttäis..
ja siitä eilisestä testistä, se oli siis apteekin oma, siihen tuli sellanen ihan ohut viiva, vähän punersi, mut sitten miehelle näytin sitä niin se ei nää siinä mitään, mut sillä on kyllä niin huono näkö että mä en yhtään ihmettele :saint: yritin ottaa siitä kuvaa jotta oisitte voineet te mun puolesta tihrustaa mut mä olen niin surkee ton kameran kanssa että ne oli ihan suttusia ne kuvat.. ei onnistunut vaikka räpsin ja räpsin :snotty:

Kiitos onnitteluista, ja toivotaan muillekin plussia... eiköhän kaikille se plussa jossain vaiheessa tuu :heart: Mä en tosin huokaise helpotuksesta ennen ku tuo viiva on vahva, eli perjantaina teen vielä yhden testin :ashamed: Onhan tässä nyt 1,5v yritetty, niin alkais olla jo aika onnistua :)

Hiphei taas, ja tuhannesti onnea haamuilijoille ja plussanneille! :flower:
Hiukan jo toivo herää, että pian saan liittyä teidän joukkoon, mutten uskalla vielä tuulettaa...
Testiä en ole tehnyt, mutta parisen päivää ollaan jo myöhässä ja oierita on jos jonkinmoisia. Pelkään vaan kovasti, että mä itse luon nuo oireet, mutta ehkä ne on oikeita...
Selkää eikä vatsaa jomota kuten yleensä ennen menkkoja, vaan on oikeastaan aika hyvä olo. Pieni kummallinen paineen tunne vatsassa (tai korvien välissä :p ), ja ihmeeellisen kipeät ja arat nännit! Ei tajua, ei siis rinnat niin kuin menkkojen alussa, vaan pelkät nännit. Hämärää... Vähän sama fiilis kun olis imettänyt just kauan ja näppylät olis aivan hellänä... :/
Huomiseen meinaan vielä odotella ja sitten on jo pakko testailla. Maanantainahan tosiaan lupasin jo testiä tehdä, mutta on vähän jäänyt... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Pamu k:
MissMaisa,
testaan siis yhdessä pe aamuna oikeen helakat plussat!!

Juu, näin tehdään. Mä taidan herätä joskus kukonlaulun aikaan, ku niin odotan sitä testin tekoa. Ukko vaan ei oo niin iloinen, ku tökin sitä ennen kuutta hereille :whistle:

Moikka uusille :wave:
itsellä on nyt vähän ollu jännä fiiliksiä että miten me pärjätään kolmen lapsen kanssa, mutta kait me osataan kolme lasta hoitaa... Mies on edelleen sitä mieltä että yritystä kehiin! Täytyy kait nämä miehen kuumeilut hyödyntää, eihän sitä tiiä millon sen mieli muuttuu..
Onnea hirmuisesti plussanneille :hug:
Saapa nähä, miten meitin tässä kierrossa käy! Odotukset on korkealla.
Mies kehui lapsia että ovat niin helppoja ja suloisia että eikö noita nyt vois olla enemmänkin. No miksei!
Joskus mietin että olenko aivan tärkeä jos nyt raskaudun vaikka olen ollu tuossa työpaikassa vasta 5 kk. Työhaastattelussa muistaakseni mainitsin vielä ettei tule enempää lapsia ja olin niin vuoren varma asiasta :ashamed: Näin se mieli yllättäen muuttuu. Uskomatonta! ihanaa olis vielä synnyttää ja imettää ja nuuhkia pientä mussukkaa... :heart:

Sarabille terkut, että jokainen työnantaja tietää palkatessaan hedelmällisesä iässä olevan naisen ,että lähtö voi tulla koska vaan. Toki jos olet koeajalla voihan se (vaik ei sais)olla jatkamatta työsuhdetta. Mä olen sitä mieltä, että lapsia täytyy tehdä silloin kun se hyvältä tuntuu ja siihen on mahdollisuus. No tää nyt oli vaan mun näkemys, mutta todellisuus voi olla oikeasti toinen.saitkohan mitään selvää sepustuksestani...(heh)
Tsemppiä sulle

En ole enää koeajalla. Se loppui viime kuussa. Mun pomo sanoi muutama kuukausi sitten kun puhuttiin lapsista ja taas ylistin tätä mielipidettäni etten halua enempää lapsia että älä puhu noin, kun mieles voi muuttua. No tottahan se on niinku nyt kävikin.
Eihän siinä auta kun sanoa pätkäyttää että vauveli siellä masussa asuu, jos näin onnellisesti käypi. En aio kyllä kertoa ennen ku näkyy jos eivät muista alkuraskauden oireista huomaa. Voi miten ihanaa se onkaan ku maha alkaa kunnolla näkymään :heart: vauva olis ihana :heart:

Yhteistyössä