***Kolmatta lasta toivovat***VOL 3***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umayya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
hellu: Kiitos paljon! :hug:
Tulethan sinäkin sitten täst kierrosta perässä :D Hyvä, että olet saanut miehesi kanssa keskusteltua asiat läpi!

Joop, yritystä nyt kehiin :whistle: Oikein hykertelen täällä joka pvä. kun asiat taas kunnossa.JA PYSYY!!!

Moikka moi pitkästä aikaa.
Mulle vois laittaa tänään kp 5/28.
Kuumeilu jatkuu edelleen, mutta km:n jälkeen mieli on edelleen vaihteleva. :headwall: :headwall:

Onnea kovasti Red Dragonille :flower: :flower: tarriksia pinelle.

:wave: kauniita unia kaikille!

hyvä homma hellu77! mikä yk teillä muuten nyt sit on / alkaa? ihan vaan uteliaisuuttani kysyn..
ja joo tuttu tunne mymmyryy...mutta eiköhän se tästä.
pelko kaivaa ja välillä se taas on ihan voitettu. Mutta yritettävä on, onneks tuo mies on tommonen...ihanan rauhallinen ja luottaivaisen optimistinen tänkin asian suhteen. :heart:

Huomenta. Minulla on nyt menossa kp 7/30. Saas nähdä miten mulla kierto sitten heittelehtii kun on eka luomukierto menossa pillereitten jälkeen. Vähän hirvittää meneekö kroppa ihan sekaisin vai miten käy. Tää kuu nyt vielä katellaan ja odotellaan. Huhtikuussa sitten tosissaan yrittämään (ellei pupu mene pöksyyn). Jännittääkö teitä muita? Kun mulla kyllä hirvittää jo valmiiksi pahoinvoinnit ja muut raskauden ihanuudet ;) Ja tietenkin se synnytys ja vauvan perheeseen tulokin... Vaikka tää viimeisin on kyllä sitten se helpoin vaihe :) Tsempatkaa mua vähän!

Hellou!!
Hilver meillä on myös lapset 02 ja 04 =) ja kolmatta ollaan viime syyskuusta asti yritetty, jolloin otatin kierukan pois. Nyt yritin pitää taukoa kun työpaikka vaihtui ja olen määräaikaisella työsopparilla vuoden loppuun, niin ajattelin et pari kk:tta taukoa niin ei tarvitse kesken lopettaa töitä. MUTTA enhän mä malta ensinnäkään täältä olla pois ja nyt kun menkat olis hieman myöhäs niin ei kai pahaa tekis vaikka ennen työsopimuksen loppumista joutuiskin jäämään pois... Olen kuitenkin ollut kuopuksen jälkeen koko ajan työelämässä, joten kotiin jääminen houkuttelis....
Toivottavasti sait sepustuksista selvää :)

Tanjusha: pidän peukut sulle pystyssä!!!
Ja muille kans: +++++ menkäähän Red:in perässä hus hus :D :D

hilveri laitoin listaan jo vaikka vasta alottelette myöhemmin, paremmin pysyy mukana :)
ja kysymykseesi, ei oikeestaan jännitä, edelliskerta niin hyvin mielessä ja kaikki meni hyvin (kuopus nyt 6kk) joten ihan hyvillä mielin :)

ni nyt kyllä meni lihavoinnit päin mäntyä, mut ihan sama!!!

umayya: ilmoitin jokin aika sit Redille et mut voi ottaa pois listalta, kun pidetään taukoa ja yritän samalla olla stressaamatta kiertopäivistä. Joten en jaksa niitä tännekään päivitellä... siitä se paine taas kasvaa.
Katotaan tuleeko tällä tekniikallla tulosta :D

moips! Täällä testattu jollain halppis testillä nega tänä aamuna!! :( mut eipä ole menkka oreitakaan! Ens viikolla testaan apteekin omalla!!! Jos täti ei kurvaa kylään!!! Vai pitkittyykö minun kiertoni? Toivottavasti ei!! Ainii ja nyt mennään jo kp 36/31 Onkohan toivoa saada plussa?!?!

Alkuperäinen kirjoittaja Pamu k:
hyvä homma hellu77! mikä yk teillä muuten nyt sit on / alkaa? ihan vaan uteliaisuuttani kysyn..
ja joo tuttu tunne mymmyryy...mutta eiköhän se tästä.
pelko kaivaa ja välillä se taas on ihan voitettu. Mutta yritettävä on, onneks tuo mies on tommonen...ihanan rauhallinen ja luottaivaisen optimistinen tänkin asian suhteen. :heart:

Heips!

Joo,siis nyt kun tämä kolmas saa tulla,niin vasta nyt ekaa yritystä tässä ruvetaan hommaileen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
hellu kiva homma :) ja kiva kun tuut mukaan rupattelemaan ja kuumeilemaan :) haluukko kertoo kp:t niin saan listaan
mymmyryy tiedot päivitetty huomiselle :) :)

joo nyt mulle voi laittaa kp. 2/32-36 ja siis ekaa yritystä kehiin... On muuten itsellä muuttunut toi kierto pidemmäksi kuin koskaan aiemmin :/ Mistä lie johtuu?
Ennen aina niin säännöllinen. Mulla kotonajo siis noita ovisliuskoja, joten koitan yrittää alkaa sählää niiden kanssa jun aika ois otollinen :whistle:

Kerron vähän taustaa, eli meillä on kotona aviomies ja kaksi lasta (3 ja 4v). Lapset on syntyneet '03 ja '04, eli ihan peräkkäin. Nyt sitten taas heräsi tämä vauvakuume vaikka olin vannonut ettei enempää lapsia. Mistä kummasta se kuume aina yllättää?? :wave: Tätä ennen olen kuumeillut pahasti toissa kesänä.. Se menee kyllä ohi, mutta toisaalta mietityttää lasten iso ikäero mikä tulee tälle seuraavalle tulokkaalle. En ole siis vielä raskaana. Olemme suunnitelleet aloittaa yritys heinäkuussa mutta emme malttaneet odottaa joten otimme pienen varaslähdön. Mulla on kyllä ens viikolla alkamassa menkat eli aika pieni todennäköisyys on että olen nyt raskaana mutta aina sitä pientä seikkailu mieltä pitää olla... =) ensi viikolla odotan sitten tätiä aika varmasti vaikka pientä toivon kipinää on ilmassa...Jospa malttaisi heinäkuulle odottaa. Siksi vain että jos heti tärppää niin syntymä ajankohta on hyvä. Muuta syytä meillä ei ole. Mulla todettiin molemmissa munasarjoissa kysta. Tarkoittaako tämä sitä etten tule raskaaksi ja tarvitsenko jotain toimenpiteitä niiden takia? Molemmat lapset ovat saaneet alkunsa suorastaan pelkästä suutelusta :heart: Joten oletamme raskautumisen olevan tälläkin kertaa yhtä nopeaa.

Sunnuntai 9.3.2008

hellu77..................................kp 3/32-36.......yk. 1
aurinkomamma......................kp 6/28-32......yk. 4
Mammutti-Mamma..................kp 7/26-28......yk. 4
mymmyryy...............................kp 7/28
Hilveri......................................kp 8/30
Kaksonen 74...........................kp 8/29-48
tikruliini...................................kp 10/28-33......yk. 3
Neilikka77...............................kp 11/30
ritsukka..................................kp 12/26-35
Luppana.................................kp 17/26-30......yk. 2
mervi-elina..............................kp 18/34-42......yk. 2
TähtiTaika...............................kp 19/27-33......yk. 3
peppi7.....................................kp 20/28
Pamu k....................................kp 21/28...........yk. 4
serabi....................................kp 21/24-28
hömpänpömppä.....................kp 22/26-28
Oinas74.................................kp 29/31
äippä-80................................kp 30/26-30.......yk.8 Tete........................................kp 32/28...........yk. 1
Tanjusha................................kp 37/31..........yk. 4
MissMaisa...............................kp 41/27
Swiss.......................................kp 46/28
Mivi.........................................kp 83/33
Riemurasia...............................kp 139/35-48
umayya...................................kp 140/28
salmiska...................................kp ??/??
MiksiSiksi..................................kp ??/??
mami-03..................................kp ??/??
huhkuu....................................kp ??/??
samppa77...............................kp ??/??
hellu77...................................kp ??/??
Nonna-79...............................kp ??/??
TMK........................................kp ??/??
daizz......................................kp ??/??
leofis......................................kp ??/??
CitrusHeights.........................kp ??/??.............yk. 2
Vanilja....................................kp ??/??

Haamuilijat

Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
Tulentyttö
Red Dragon
maitooo

nonih, lista päivitetty vaikka meinaskin mennä vähän myöhäseks :) korjatkaa jos siellä on virheitä, täs on niin kauhea melske että meinaa seota laskuissa :whistle:
serabi saisko kp:tä niin laitetaan ajan tasalle :)

Eli kp 21/24-28. Mulla on ollu menkoissa melkoisia häiriöitä. Pitkän aikaa menkat kesti 2 viikkoa, nyt vain viikon ja alkaa miten sattuu, eli siksi noin iso liukuma. Ens viikolla jännätään.

Yhteistyössä