Kolme pientä lasta ja minä viimeisilläni raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja monen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

monen äiti

Vieras
En kestä enää tuota ihmisten tuijotusta esim kaupassa tms. :( Onko tosiaan niin ihmeellistä tälläinen perhe, vieläpä niin, että saan lapset pysymään suht kasassa ja käyttäytymään hyvin. Joskus jopa joku on tullut kysymään on nuo kaikki oikeasti minun, mikä ihmisiä vaivaa, eikö oo ihan normaalia että äidillä voi olla monta lasta!

Alkuperäinen kirjoittaja ÄH:
Miks sä jaksat edes välittää tollasesta? Saati miettiä ja tulla tänne miettimään? Saa kai sitä ihmiset ihmetellä. Tuskin siinä mitään pahaa tarkoitetaan.

No joskus pistää kyllästyttämään varmaan...
Yleensäkin sitä joskus ottaa itteensä jos joku vieras näkee asiakseen tulla kommentoimaan jotain lapsiluvusta tai arvioita äidin iästä yms.

Miks sä jaksat edes välittää tollasesta? Saati miettiä ja tulla tänne miettimään? Saa kai sitä ihmiset ihmetellä. Tuskin siinä mitään pahaa tarkoitetaan.

no miks en saisi miettiä ja täälläkin jutella..höh. Oikeasti alkanut tuntumaan etten viitsi noiden kanssa kauppaankaan lähtä tuon asian takia. :( Niin, tai ehkä ihmiset kattoo että onpa hieno ja ihana perhe, ;) kai mun pitäs alkaa niin päin ajattelee.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no miks en saisi miettiä ja täälläkin jutella..höh. Oikeasti alkanut tuntumaan etten viitsi noiden kanssa kauppaankaan lähtä tuon asian takia. :( Niin, tai ehkä ihmiset kattoo että onpa hieno ja ihana perhe, ;) kai mun pitäs alkaa niin päin ajattelee.. =)

Saat toki :) Mä luulen, että oikeesti kyse on sun omasta asenteesta. Mä varmasti kiinnittäisin suhun huomiota, mutta ihan positiivisessa mielessä. Olisit ennemmin ylpeä ja reippaasti kulkisit kaupassa katraasi kanssa, välittämättä katseista, koska oikeastihan et voi tietää mitä ihmiset sinusta ajattelevat. Toki siellä on varmasti niitäkin, joiden mielestä olet pilannut elämäsi jne :D

Yhteistyössä