Kolmiodraamaa- sapetti. Vaan ei enää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ZäDäM
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ZäDäM

Aktiivinen jäsen
31.01.2008
3 633
1
36
Kolmaspyörä on aina liikaa. Taas se nähtiin.

Olen asunut tässä talossa jo usseamman vuoden. Tutustuin n. 3 vuottaa sitten yhteen naiseen ja voisi jopa sanoa että meistä tuli ystävät.

No nyt sitten tähän meidän pihapiiriin tuli kolmas nainen, pienen lapsensa kanssa.

No nyt tämä minun "ystävä" on ruvennut olemaan tämän pienen lapsen äidin kanssa. Eikä sekään mitään, en minä voi määräillä kenen kanssa ihmiset ovat. Olenhan itsekkin viettänyt aikaa tämän pienen lapsen äidin kanssa pihalla ja omasta mielestäni tullut ihan hyvin juttuun hänen kanssaan.
Mutta väistämättäkin tulee tunne, että tämä minun "ystävä" on mieluummin tämän toisen äisdin kanssa kuin minun.

Viimeinen niitti tuli tänään. Soittelin tälle "ystvälleni" ihan muissa asioissa. Nin hän kertoi että he nyt sitten yht'äkkiä päättivät tämän toisen äidin kanssa että menevät viettämään juhannusta tämän toisen äidin vanhempien kotitaloon.
Ja tämä ystäväni ilmaisi asian niin, ettei minua ja perhettäni kutsuta mukaan.

Näinä aikaisempina juhanuksina olemme olleet yhdessä tämän ystäväni kanssa tässä miedän pihalla. Ja elättelin toiveita, että tänä juhannuksena olisimme viettäneet sitä kolmen perheen voimin. Mutta ei sitten.

Selkäänpuukottajaksi en ala. Mutta vituttaa silti, enemmän kuin laki sallii.

:kieh: |O :'( .

Suoraan sanottuna en tiedä mitä mieltä olla, että tällä lailla dumpataan sivuun ja käsitellä tätä asiaa sivistyneesti.

Mutta varmaa on se että mun juhannusmieli on pilalla...

Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:
K
Näinä aikaisempina juhanuksina olemme olleet yhdessä tämän ystäväni kanssa tässä miedän pihalla. Ja elättelin toiveita, että tänä juhannuksena olisimme viettäneet sitä kolmen perheen voimin. Mutta ei sitten.

.

Tota noin... Ei tullut mieleen ruveta ajoissa puhumaan/ehdottelemaan/järjesteleen yhteistä juhannusta?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
K

.

Tota noin... Ei tullut mieleen ruveta ajoissa puhumaan/ehdottelemaan/järjesteleen yhteistä juhannusta?

Itse asiassa kyllä puhuttiin, mutta jo silloin sain kierteleviä vastauksia. Mutta aattelin että ehkä vielä saattavat muuttaa mielensä.

Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:
Tuosta syystä miulla ei ole kavereita. En jaksa enkä ennen kaikkea osaa sitä säätämistä ja pelaamista :/

Häh? Eihän kavereiden kanssa mitään säätää tarvi tai pelata? Meillä ainakin on vaan mukavaa yhdessäoloa, kaikki on kaikken kavereita, ei mitään ala-aste "mä en leiki sun kaa"-juttuja..

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
K

.

Itse asiassa kyllä puhuttiin, mutta jo silloin sain kierteleviä vastauksia. Mutta aattelin että ehkä vielä saattavat muuttaa mielensä.

Nimimerkki "se kolmas pyörä" sopis sulle paremmin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nimimerkki "se kolmas pyörä" sopis sulle paremmin

No niinhän minä kirjoitinkin, että minusta on tullut se "kolmas pyörä".
Mä en ole missään vaiheessa kieltänyt tätä pienen lapsen äiti liittymästä, meidän kahden muun porukoihin. Ja sitten käy näin.

Oman perheen kanssa vietetty juhannus on paras. Minulle käynyt noin useita kertoja ala-asteelta lähtien ja nyt aikuisiällä myös. Siksi minulla on mennyt luottamus naisiin kokonaan (paitsi äiti on hyvä tyyppi) Miehet ei tuollaista tee, vaan ovat porukalla jne. siksi olen mieluummin miesten kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Oman perheen kanssa vietetty juhannus on paras. Minulle käynyt noin useita kertoja ala-asteelta lähtien ja nyt aikuisiällä myös. Siksi minulla on mennyt luottamus naisiin kokonaan (paitsi äiti on hyvä tyyppi) Miehet ei tuollaista tee, vaan ovat porukalla jne. siksi olen mieluummin miesten kanssa.

Tummennettu. Me ollaan myös vietetty juhannuksia ihan vaan meidän perheen kesken, ennen kuin tutustuin tähän "ystävääni". Nyt sitten vissin pitäs keksiä jotain tosi superhauskaa, että mä saisin mun mielialan paremmaksi.

Miun on äärimmäisen vaikea tutustua ihmisiin. Sitten kun tutustun, niin toivoisin, että ei tarvitsisi alkaa mitään ihmissuhde pelejä pelaamaan, sillä niitä minä osaan vielä vähemmän. Tarkoitan tällä kaikenlaista selän takana puhumista, dissaamista ja muita ikäviä ilmiöitä. Ehkä olen sitten vain tutustunut vääriin ihmisiin...?!

Mä oon aikuis-iällä joutunut tahtomattani moiseen kolmiodraamaan. Ikinä en sellaiseen enää halua, se on ihan ala-aste meininkiä. :snotty: Mielumin vietän aikani yksin, oman itseni hyvässä seurassa. :heart: :D Mutta, mää oonkin erakko. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Tiedän tunteen. Mulle tuli tommosia fiiliksiä ala-asteella, kun bestis löyskin uuden bestiksen :hug:

Nyt mä repesin täysin
:laugh: :laugh: :laugh:

Voi olla hauskaa ihmisestä, joka ystävystyy helposti, jolla ei ole koulukiusaamistaustaa tai muuten ongelmia ollut ystävyyssuhteissa. Minä ymmärrän ap:n pointin täysin :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Oletko sä oikeasti nyt ihan vakavissasi?

Kysyitkö multa? Jos kysyit niin mitä tarkoitat?

Kysyin juurikin sinulta, juu. Mikä ihme sulla on ongelmana siinä asiassa, että tällä ensimmäisellä äitikaverilla on muitakin äitikavereita, kuin sinä? :o Ei se nyt hyvänen aika sitä tarkoita, että sinua siellä urakalla haukuttaisiin ja oltaisiin heivaamassa pois kuvioista (kertomasi mukaan olette olleet kuitenkin tekemisissä kaikki, yhdessä pihalla jne.) tai jotain muuta vastaavaa.

Jos nämä toiset äidit huomaa, että sua sapettaa tommonen asia, niin voit olla ihan 100% varma ettei sinua oikeasti oteta enää mihinkään mukaan. Harva kaipaa mustasukkaisuutta kaverisuhteisiinsa.

Ja mistään juhannuksesta on turha kiukutella. Juhannus... big deal, mitä sitten. Keksi perheesi kanssa omaa tekemistä, jos muilla on muuta - ei se kai ole mikään elämää suurempi kysymys? :o

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Mä oon aikuis-iällä joutunut tahtomattani moiseen kolmiodraamaan. Ikinä en sellaiseen enää halua, se on ihan ala-aste meininkiä. :snotty: Mielumin vietän aikani yksin, oman itseni hyvässä seurassa. :heart: :D Mutta, mää oonkin erakko. :saint:

Hiljaa siellä, tai poikkeen kahville.

vaikka toi kuulostaa ala-aste-meiningiltä niin kyl sitä vaan tapahtuu ihan aikuisillekkin.

saattaa olla tiivis kaverisuhde ja sit siihen tulee joku toinen ja jäät kuin nalli kalliolle.. ei se ikää katso

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
vaikka toi kuulostaa ala-aste-meiningiltä niin kyl sitä vaan tapahtuu ihan aikuisillekkin.

saattaa olla tiivis kaverisuhde ja sit siihen tulee joku toinen ja jäät kuin nalli kalliolle.. ei se ikää katso

Näinpä.
Samanlaista meininkiä mulla oli ala- ja yläasteella.
Eiköhän naisilla oo samantapaisia kotkotuksia aikuisiälläkin.

Yhteistyössä