Kolmospoikien nimet - mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihania nimiä, omalle pojalleni voisin noista valita minkä vaan =) Sopii hyvin myös yhteen vaikka voi olla että jos saisin kolmoset niin tarkoituksella valitsisin ihan erilaiset nimet ettei mene sanat sekasin poikia kaitsiessa =)

Noel: kaunis, oli tulossa meidän pojan nimeksi mutta mies ei tykännyt siitä, ja minäkin näin sen vähän liian usein kastetut-ilmoituksissa joten ei.

Nooa: kiva, mutta aika yleinen.

Neo: no jaa, ei oikein mun makuuni.

Mun kolmospojat olisi varmaan Marius, Kaspian ja...ja...ööö...Elian tai Petrus. Eli ei samalla kirjaimella alkavat.

Oikein kauniita nimiä. Ei mua häiritse samankaltaisuus - toiset haluaa antaa samankaltaisia nimiä, toiset ei.
Noista voisin minkä tahansa antaa omallekin lapselle. =)

Jep, kivat nimet, mutta mulla sekois heti kieli. Tai ei ehkä vielä, kun vauvat vaan syö ja nukkuu ja on niin ihania persoonallisuuksia, mutta kun ne kaikki lähtee liikkeelle, juoksee erisuuntiin kukin vaaranpaikkaan tahoillaan niin mulle tulis äkkiä Neeol vaan kaikista. :D

Meidän kolmosilla on eri kirjaimilla alkavat nimet ja eri määräkin kirjaimia kaikkien nimissä. En tykkää liian samanlaisista nimistä kaksosilla/kolmosilla. Muutenkin ihmiset niputtaa lapset "no niiksi kolmosiksi".

Noel on kyllä kiva nimi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Noel: kaunis, oli tulossa meidän pojan nimeksi mutta mies ei tykännyt siitä, ja minäkin näin sen vähän liian usein kastetut-ilmoituksissa joten ei.

Nooa: kiva, mutta aika yleinen.

Neo: no jaa, ei oikein mun makuuni.

Mun kolmospojat olisi varmaan Marius, Kaspian ja...ja...ööö...Elian tai Petrus. Eli ei samalla kirjaimella alkavat.

Ihania sun ehdotukset. Minkä nimisiä lapsia sulla nyt on?

En laittaisi kyllä omilleni! Nooan tunnistan vain nimeksi. Ja noin samanlaiset ovat varmasti käytössä hankalia. Jokaisen pojan pää kääntyy, kun yhtä kutsuu, niin samanlaisia ovat.

Itse tykkään vanhoista suomalaisista nimistä! Mutta makuasioistahan ei voi kiistellä.. Kun nyt mielipidettä kysyttiin, niin tässä rehellinen sellainen!

Ukko Nooa
Neon 2
Noel?
Aivan karseet nimet.
Miks pitää olla kaiken lisäksi saman kaltaiset kun kyseessä on yksilöt....ei yksi ihminen vaikka onkin kolmoset.
Varmaan pukee samanlaisiin vaatteisiinkin vielä, ettei vaan kellään olis omaa persoonaa.

Yhteistyössä