V
vierailija
Vieras
Eli hiiri lentää ja panee taas homopiireissä![]()
Hassu sattuma! Mun käsiin osui just päiväkodin kirje ryhmälle "Hiiret"
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eli hiiri lentää ja panee taas homopiireissä![]()
UMK biisit on vain pieni osa Erikan tuotantoa. Enemmän siellä uskonnollinen teema on mukana.Ich komme! Ich komme!
Ei kiinnostaViisut on jo parin viikon päästä! Mitäs kompostilaiset veikkaa Lindan & Peten mahiksista?
Kerrankin suomella on esitys ja esiintyjät joita ei tarvitse hävetä. Sijoitusta 10 sakissa veikkaan, jopa top 5 jos kaikki menee nappiin.Viisut on jo parin viikon päästä! Mitäs kompostilaiset veikkaa Lindan & Peten mahiksista?
Mun poikakoira taitaa olla homo. Yrittää päästä muiden uroskoirien astutettavaksi.
Höpön löpöä.UMK biisit on vain pieni osa Erikan tuotantoa. Enemmän siellä uskonnollinen teema on mukana.
Jos on upeat isot rinnat, niin piilottaako ne pitäisi? Ei kuule olis ihan helppoa, voin sanoa!Ei tisseillä saa sellaista uraa, mitä Erika on tehnyt Kyllä siihen tarvitaan ihan oikeasti myös lahjoja, taitoa ja määrätietoisuutta. Ihan turha väheksyä.
Hyvät on mahiksetViisut on jo parin viikon päästä! Mitäs kompostilaiset veikkaa Lindan & Peten mahiksista?
Häh, no miks saisi paljon edes yleisöltä ja juryilläkin taitaa olla ihan muut suosikit, en ainakaan kolmen kärkeen usko.Hyvät on mahiksetSuomen ei tartte edes voittaa yleisö- ja juryääniä vaan jäädä esim. Kolmanneksi, niin silläkin tulee todennäköisesti voitto. Harva muu biisi saa hyvät pisteet sekä yleisöltä että juryltä.
No miksihän? No miksi vastaat jos et mitään tiedä etkä ole seurannut viisuja.Häh, no miks saisi paljon edes yleisöltä ja juryilläkin taitaa olla ihan muut suosikit, en ainakaan kolmen kärkeen usko.
No oon seurannut tietysti, oddsit ei kerro yhtään mitään ku suuri yleisö alkaa äänestää, tossa menee Tanska, Ranska, Kreikka, Australia ainakin edelle.No miksihän? No miksi vastaat jos et mitään tiedä etkä ole seurannut viisuja.