Komas lapsi haaveissa, mutta haluan TYTÖN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inkeri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Inkeri

Vieras
Meillä poika ja tyttö. Poika aina ollut tosi vaativa ja tyttö helppo. Nyt sitten mietitään kolmatta ja toivoisin kauheasti tyttöä. Tytöt on jotenkin helpompia (vaikka riippuu tietysti luonteesta, mutta meillä ainakin ollut) Poika ei edes nukkunut kunnolla ennen 3v ikää jne. Onko väärin toivoa sukupuolta?

saanen sanoa että kahden uhmaikäisen tytön äitinä en allekirjoita tuota että tytöt ois helppoja :kieh: :o kyllä toi meidän poika oli PALJON helpompi uhmaikäisenä kuin noi kaks pikku neitiä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mielestäni tyhmää ylipäätään lähteä hankkimaan lisää lapsia, jos helppous on noin tärkeä kriteeri.

Vähän samoilla linjoilla oon minäkin. Sieltä kun voi tulla aivan mitä tahansa... Vaikkapa jokin sen luokan erityislapsi, että aikaisemmin "niin hankalan" esikoisen kiukuttelut sun muut kutistuvat hyvin pieniksi ongelmiksi sen erityisyyden rinnalla. Sitä kun ei välttämättä voida huomata ennen syntymää, jos jotain onkin...

Ei tietenkään ole väärin toivoa ja haluta mutta itse en kävis sitä julkisesti toitottamaan jos jompaa kumpaa toivoisin ja haluaisin. Ei oo kivaa jos mahdollinen poika sitten saakin isompana kuulla että tyttöä ne toivoi ja halus ja poika tuli.

Saahan sitä toivoa..

Minusta tuo väite että tytöt ovat automaattisesti helpompia ei pidä paikkaansa! Meillä on tyttö ja kaksi poikaa ja kaikkein eniten saa olla vääntämässä kättä tämän tytön kanssa :heart: Kun hällä on tuo naisen monimutkainen aivorakenne jo pienenä, pojat ovat meillä paljon suoraviivaisempia :saint: Tyttö osaa jo pienenä manipuloida ja vetää iskää kanssa oikeista naruista :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Inkeri:
Meillä poika ja tyttö. Poika aina ollut tosi vaativa ja tyttö helppo. Nyt sitten mietitään kolmatta ja toivoisin kauheasti tyttöä. Tytöt on jotenkin helpompia (vaikka riippuu tietysti luonteesta, mutta meillä ainakin ollut) Poika ei edes nukkunut kunnolla ennen 3v ikää jne. Onko väärin toivoa sukupuolta?

Toivoahan aina voi...
Meillä on tyttö ja poika. Poika on niiiiiiin helppo tapaus siskoonsa verrattuna.

Alkuperäinen kirjoittaja Inkeri:

Mutta se on ehkä väärin jos pojan saatte, etkä häntä pidä niin toivottuna ja rakkaana, kuin jos tyttö tulisi. Mutta tätä tuskin tapahtuu.
Ja minunkaan mielestäni helppous ei ole sukupuolesta kiinni...

Minulla oli kaksi poikaa ennestään ja toivoin että tämä kolmas olisi tyttö, niinkuin sitten olikin. Poika olisi ollut ihan yhtä tervetullut. Kaikki lapset on yksilöitä joten sillä ei sukupuolen kanssa ole mitään merkitystä onko helppo vai vaativa. Minulla kaikki tuntuvat olevan "helppoja" sukupuolesta riippumatta....

Meillä poika oli vauvana äärimmäisen helppo tapaus...vaikka se helppous tai vaativuus ei taida todellakaan olla sukupuolesta kiinni. Mutta jos vain ja ainoastaan tyttövauva kelpaa, kannattaa varmaan miettiä sitä vauvahaavetta vielä kerran ja perusteellisesti sittenkin.

Meillä 2 poikaa ja tytär.Tytär on kaikista tempperamenttisin ja muutenkin paljon vaikeampi kuin pojat yhteensä! Enemmän se on luonteesta kuin sukupuolesta kiinni....! Mä oon varmaan outo,mutta tykkään poikien jutuista,musta on kiva leikkiä legoilla ja junilla ;)
Tulisin varmaan hulluksi jos meillä olisi 3 tuollaista tyttöä,olis ihmissuhdedraamaa riittämiin......:)

Tyttö on meillä rauhallisempi kuin pojat ja siistimpi. Mutta sitten...en tiedä kumpi on pahempi, se että pojilla ei ole väliä miten pukeutuu, niitä ei sitten piirun vertaa kiinnosta vaikka takki olis väärinpäin ja kaulukset nurin |O sukatkin vois olla vaikka eri paria |O . Kun taas tytöllä pitää olla kaikki tip top. Talvi meneekin takutessa: sukka pitää olla just suorassa ja hanskat on aina huonosti vaikka kuinka hyvin ne laittaa |O Joka paikasta pitää kaiken aikaa suoristaa ja kaikki vaatteet ei käy jne |O

Ja sitten tuo neiti on neiti ja neiti vinkuu joka asiasta. On oikein hieno helma. Eilenkin sai kauhean raivarin, kun vanhimman pojan kaveri oli laittanut sen jalan päälle ruohonpalan :| Juu tosi kauhiaa :o ja vastaavia tilanteita tulee päivän aikana useita. Odotan oikein innolla murkku ikää :/

naurettavaa ajatellakkin, että luonne olisi jotenkin sidottuna sukupuoleen. niin, ja meilläkin tuo poika on kaikkein helpoin tapaus ollut aina, tytöillä taas on tempperamenttia vaikka muille jakaa!

itse toivon meille vielä yhtä LASTA, en tyttöä tai poikaa erityisesti. poika olisi kiva, että olisi painikaveri esikoiselle, nuo tytöt kun eivät oikein ymmärrä noita sakun hevosenleikkejä. =)
tyttö taas olisi kiva, kun meillä on enemmän tytönvaatteita, hameita yms. ja olisi kiva nähdä, tuleeko kaikista meidän tytöistä samanlaisia pikkumyitä. :D

eli ihan sama, ei sukupuolella ole minkäännäköistä merkitystä!

Yhteistyössä