Kommentteja, voisinko olla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vain

Vieras
raskaana?
Syön teroluteja pitkää kiertoa lyhentämään. Viimeisen teron otin viikko sitten, ei vielä vuotoa. Nyt kp 30. Tein äskön huvikseni ovistestin, kun ei raskaustestejä kotona nyt ole. Sain siihen viivan ekaa kertaa eläissäni. Nännin päät on olleet reilun viikon todella kipeät, ja väsymys jotain aivan järkyttävää. Voiko ovistesti näyttää raskauden??

Täältä olen lukenu, et jotku on saanu ovistestiin viivan ja ollu raskaana. Toivotaan, että sinäkin :) mut kannattaa ehkä tehdä oikea testi kuitenki (ja kertoa tulos sit täällä)

Raskaus varmistetaan testillä, joka mittaa korionkonadotropiinihormonia l. istukkahormonia, ovulaatiotestit mittaavat lutenisoivaahormoni (LH) . Kaks ihan eri tarkoitukseen olevaa testiä. Mene ja osta se oikee apteekista.

vastauksista, taidan huomenna käydä hakemassa testin. Tää väsymys on jotain uskomatonta: 10 tuntia yössä plus tunnin päikkärit, ja silti väsyttää. Ja nänninpäät kipeät - yleensä ennen menkkoja kipeytyy rinnat vain sivuilta. Enkä todella ole plussaa saanut ikinä ovistestiin, muutaman kerran olen huvikseni kokeillut. HUI! Ensikertalainen olen, niin vähän pihalla :)

Ei mitään hajua asiasta, muuta kuin, että nettipalstalla on jotkut mainostaneet saaneensa näitä viivoja. En tiedä, miten totta on enkä sitä, vaihteleeko jotenkin tuotteesta toiseen.
Käy hakemassa raskaustesti ja tuu sit heti tänne kertomaan! Se on tylsää, kun ap katoaa eikä kerro, miten kävi.

Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:
vastauksista, taidan huomenna käydä hakemassa testin. Tää väsymys on jotain uskomatonta: 10 tuntia yössä plus tunnin päikkärit, ja silti väsyttää. Ja nänninpäät kipeät - yleensä ennen menkkoja kipeytyy rinnat vain sivuilta. Enkä todella ole plussaa saanut ikinä ovistestiin, muutaman kerran olen huvikseni kokeillut. HUI! Ensikertalainen olen, niin vähän pihalla :)

Väsymys kuulostaa tutulta... =)

Yhteistyössä