"Kommentti: Sdp otti pisteet keskustan tappelumaratonissa – perussuomalaisilla saattaa olla tie auki kovempaankin nousuun"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Mutta persuille paheneva siirtolaiskriisi saattaa antaa jatkossa lisää nousun eväitä, arvioi politiikan erikoistoimittaja Timo Haapala Helsingin Sanomien tuoretta gallupia."

Rajat kiinni tai muuten persuista tulee pääministeripuolue.

Rajat kiinni tai muuten persuista tulee pääministeripuolue.

Näinhän se saattaa olla ja sitä kautta vaikuttaa varmasti hallituspuolueiden toimintaan. Jos suomalaisista 75 prossaa ei halua maahantulijoita, niin olisi poliittinen itsemurha alkaa porukkaa tänne roudaamaan.

Itse en sinällään pelkää persujen pääministeriyttä. Kuitenkin Purra-akselilla on aika realistinen linja. Ei siellä olla lähdössä maatamme tuhoaviin hullutuksiin kuten ajamaan EU-eroa. Kyllähän Suomen kansalliskonservatiivit/populistit ovat Euroopan mittakaavassa järkevimmästä päästä.

Itse en ikinä äänestäisi persuja. Maahanmuuttopolitiikka ei mielestäni ole tärkein asia kokonaispolitiikassa. Mutta jos jollain puolueella tässä on toiseen suuntaan ihan epärealistinen linja, niin sitten se voisi olla minulle jopa syy jättää ko. puoluetta. Valitettavasti Vihreät, joissa muuten oli muutama suosikkipolitiikkoni (Kasvi - RIP ja Soininvaara esim.), on luisunut muissa kysymyksissä kannaltani väärään suuntaan.

Oliko nää Puolan rajalla viedyt porukat pääosin kurdeja? Sinällään heitä mä symppaan aika paljon ja moni kurdi on Suomeen integroitunut huomattavasti keskimääräisiä ma muja paremmin. Jos edellisen pakolaiskriisin tulijat olivat olleet pääosin kurdeja, ongelmia olisi varmaan tullut huomattavasti vähemmän.

Keitä ovat ihmiset Puolan ja Valko-Venäjän rajalla? (iltalehti.fi)

Yhteistyössä