kondyloomasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Hei!

toivon asiallista keskustelua kiitos!!

eli sairastin virtsatieinfektion ja sain selexsid kuurin (bakteereja oli virtsassa) .Tämän kuurin aikana alkoi alapään polttelut siis lähinnä ulkosynnyttimissä.punoitusta oli paljon ja käytin canesten voidetta,joka lievitti sitä hiukan,mutta ei mennyt vaiva kokonaan pois :( Olen myös saanut suun kautta otettavan hiivalääkkeen eikä sekään auttanut.Klamydia testi puhdas.

No häpyhuuliin ilmestyi pieni näppylä joka kuitenkin hävisi noin 3 pv päästä pois. Eli eihän kondylooman näppylät häviä itekseen noin äkkiä?

papakokeessa olen ollut lokakuussa,joka puhdas ja gynentarkastuksessa muuten joulukuussa,silloin kaikki oli ok.

Elikkä jos nyt kuitenkin olisi kondylooma tullut noiden tarkastusten jälkeen niin jos menen papaan vasta lokakuussa jolloin edellisestä vuosi niin voiko siinä ajassa tulla jo pahoja solumuutoksia? Onko kellään asiasta mitään kokemusta / tietoa??

en kyllä usko ,että alapään polttelu johtuisi kondysta,mutta kaikki asiat pyörii nyt mielessä,kun ei oikeen tiedä mistä tää kaikki johtuu..

Täällä ei pääse julkiselle gynegologille lainkaan välttämättä,että yskityiselle on mentävä,mutta en nyt ole niin pahasti sairas kuitenkaan,että olisin nyt välttämättä heti menossa.
Lisään vielä ,että virtsatulehduksen oireet kyllä hoituivat selexidillä ja karpalomehulla..

Mulla oli kondyloomanäppyjä joskus, ne olivat täysin oireettomia. Lähtivät lääkekuurin kanssa joiden kuukausien aikana. Silloin kun mulla oli näppyjä solumuutokset olivat 2 luokkaa. Nyt nelisen vuotta myöhemmin kaikki muutokset ovat kadonneet.

Miksi et mene yleislääkärille, joka tarvittaessa laittaa eteenpäin? Jos on kondyloomaa ja jäädään seurantalinjalle, ni seur. tarkastus on luultavasti 6kk kuluttua, joten aika pitkälle menee, jos lokakuulle odotat.

Yhteistyössä