T
täyspönttö
Vieras
Asun ja elän perhe-elämää ihmisen kanssa, jolla on valta halu kontroloida tekemisiäni ja tekemättä jättämisiäni. Vaikuttaa siltä, että minun pitäisi saada hyväksyntä häneltä kaikille asioille, joista ole kiinnostunut tai joita aion tehdä tai teen. Tämän lisäksi hän antaa ymmärtää suusanallisesti, etten ole hyvä missään millään muotoa. Hän kyseenalaistaa kaiken minussa.
Enkä todellakaan usko, että hän enää edes rakastaa minua. Se ei ainakaan enää näy eikä tunnu missään eikä mitenkään.
Narsistin kriteereitä hän ei täytä. Onko kyse vain huonosta itsetunnosta vai mikä hitto on tällaisen käytöksen takana.
Ja mikä meitä enää sitten yhdistää, jumalaton velkataakka ja yhteiset lapset. Ja huono parisuhde.
Enkä todellakaan usko, että hän enää edes rakastaa minua. Se ei ainakaan enää näy eikä tunnu missään eikä mitenkään.
Narsistin kriteereitä hän ei täytä. Onko kyse vain huonosta itsetunnosta vai mikä hitto on tällaisen käytöksen takana.
Ja mikä meitä enää sitten yhdistää, jumalaton velkataakka ja yhteiset lapset. Ja huono parisuhde.