Konttaussukkahousuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sukkikset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sukkikset

Vieras
Hei te jotka olette käyttäneet vauvalla konttaussukkahousuja: kokemuksia, onko niistä hyötyä ja mikä merkki olisi paras? Nettikaupoissa näyttää olevan useita erilaisia ja aika kalliita ovat niin ei viitsis ostaa huonoja. 7kk yrittää konttausasentoon mutta lipsuu koko ajan parketilla, niin ajattelin kokeilla.

Kokeilematta sanoisin, että ei kannata. Tyttö alkoi konttaamaan matolla viisi päivää aiemmin kuin laminaatilla. Esikoinen lähti konttaamaan vanhempana, hänellä ei ollut alustalla mitään eroa. Eli se tarveaika on tosi lyhyt, äkkiä ne lihakset ja liikeradat vahvistuu alustasta piittaamattommiksi.

Mä oon kans ostanu halpahallista sellaset. Ei niistä mun mielestä muutoin hirveesti hyötyä oo mutta polvet ei kulu niin äkkiä puhki kuin tavis sukkahousuissa.

Kiitti vinkistä, en taida sitten tilata sellaisia 15 euron vaan katson jos löytyy halpahallista halvemmat. Jumpassa näin yhdellä tytöllä ja oli näppärän näköiset niin siitä tuli mieleen. Ilmankin varmaan kyllä tietty pärjää, mutta sitä just ajattelin että jos jollain kokemuksia kannattaako.

Yhteistyössä