Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:asuin siellä 2000-2005 ja ei mul ollu valittamista.kontulan ostarilla kaikki tarvittava.kauheesti peloteltiin että tosi rankkaa seutua,muttei mun mielestä.
sillo ko asuin siellä olikohan tv2 ko teki tv-ohjelman kun kontula muuttunut lapsiperheiden paikax...
Alkuperäinen kirjoittaja Manna:En asuisi sielä. Tai kai lähinnä se aseman seutu on levotonta.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Palleroinen:Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:asuin siellä 2000-2005 ja ei mul ollu valittamista.kontulan ostarilla kaikki tarvittava.kauheesti peloteltiin että tosi rankkaa seutua,muttei mun mielestä.
sillo ko asuin siellä olikohan tv2 ko teki tv-ohjelman kun kontula muuttunut lapsiperheiden paikax...
Itse asutaan aika lähellä kontulaa ja tosiaan kontulas käydään aina kaupas jneNiin mietitty että jos halvempien vuokrien peräs muuttais kontulan puolelle....
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:ihan tavallinen kaupunginosa jolla on vaan huono maine..
Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:Alkuperäinen kirjoittaja Manna:En asuisi sielä. Tai kai lähinnä se aseman seutu on levotonta.
no nykyään en tiiä,mutta sillon ko mä asuin ni ihan normi meininkiä