Kootaanko taas hulvattomia Huuto.net kohteita? Voin aloittaa (linkki) :D.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mikäs "tytyannan" mollausketju tää on?? Onhan noilla ehkä hitunen hinta yläkantissa, mutta tavara nyt sentään on hyväkuntoista. Moni myy täyttä p***aa hirveellä hinnallla, tyyliin "muuten hyvä kuntoinen reimatekki, mutta selvää kulumaa pepussa ja jalkalenkit poikki, huppu hukassa ja pieni reikäkin löytyy, jonka olen siististi paikannut" Tai vielä parempi "joku näppärä sen varmasti äkkiä korjaa" :)

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=120367135

Juhlapuku. (Kastepuku.)

Juhlavaatteet on just sen hintaisia, minkä ostaja niistä suostuu maksamaan!

Mikä vaan on juuri sen hintainen, kuin mitä joku siitä suostuu maksamaan :D.
Se vaan se kysymys onkin, että KUKA maksaa tuommoisia summia? :D

Saahan sitä pyytää vaikka 1000 euroa, se on totta.

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoi :
Juuh, kai mie olen jotenkin kalkkis tai jotain, mutta mua nää toisten mollaamispinot ei vaan jaksa naurattaa pätkääkään.

Ei minuakaan, lähinnä järkyttää, miten ihmiset lisäävät myymiinsä vaatteisiin tunnearvolisän mukaan...

uudenveroinen ja merkkinä reima. mun mielestä ei yhtään liian kallis

Vuodelta miekka ja kilpi :D
Ei se merkki siitä sen uudempaa tee :whistle:

Niin mutta kertoo laadusta.

Äitiyspakkauksen toppapuvut ovat myös olleet Reiman jo monen monta vuotta...ei ne kuitenkaan erityisen LAADUKKAITA ole :D

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Nämä ketjut on typeriä. Aina saa pelätä josko joku linkittää omani tai kaverini kohteen naurettavaksi. :(

Ei linkitä, jos älyät hiukan mitä hintoja niihin rakkaisiin tuotteisiisi laitat. JOKU RAJA ihan oikeasti tuollakin.

Höh! Mielestäni ihan normaali ilmo!

Eli maksaisit mukisematta postikulujen kanssa yli 30 euroa 1990-luvun Reiman haalarista...?

Okkei :D

Jos minä (koululaisten äiti) jostakin kumman syystä vauvahaalarin tarvitsisin (en tarvitse) ja uudet vastaavat maksaisivat kaupassa satasen, niin ihan mahdollista!

Jos minä (koululaisten äiti) jostakin kumman syystä vauvahaalarin tarvitsisin (en tarvitse) ja uudet vastaavat maksaisivat kaupassa satasen, niin ihan mahdollista!

Kuule...uusia vastaavia et oo kaupasta löytänyt enää kymmeneen vuoteen :). Eikä vauvojen Reima-haalarit satasta maksa kaupassakaan - siis ne nykypäivän mallit.

Huomaa, että olet vanha tai sitten et tiedä lastenvaatteista YHTÄÄN MITÄÄN...

Kyseisen linkin haalaria ei ole edes myyty uutena euro-aikaan ja toisekseen ovh on ollut IHAN PIKKUISEN alle satkun :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Kuule...uusia vastaavia et oo kaupasta löytänyt enää kymmeneen vuoteen :). Eikä vauvojen Reima-haalarit satasta maksa kaupassakaan - siis ne nykypäivän mallit.

Erikoisuudet (joita ei enää kaupasta saa) vasta maksavatkin, jos joku juuri sellaisen haluaa! :xmas:

Yhteistyössä