V
vierailija
Vieras
Mihin tietoon kannattaa luottaa koronan ja piikitysten + piikkipainostuksen suhteen? Minusta ihminen ei välttämättä saa juurikaan mitään hyödyllistä irti itsensä ulkopuolelta. Kannattaa siis luottaa OMAAN ITSEENSÄ. Esim itse näin unen, jossa Jeesus antoi minun nähdä kaksi vaihtoehtoista tulevaisuudenskenaariota. Ensimmäisessä ihmiset raatoivat kaivoksilla eliitin orjina koronapassin johdettua totalitarismiin ja piikitettyjen kuoltua immuniteetin romahtamiseen. Toisessa ihmiset elivät kuin aina ennenkin ennen vuoden 2020 kevättä. Jeesus kysyi silmää iskien: "Kumman valitset?". Heräsin tuskanhiessä.
Lisäksi: tämä voi kuulostaa hullulta, mutta luotan ÄÄNIIN. Saan päivittäin tietoa sisäisten äänien kautta. Minulla ei ole psykoosisairautta enkä syö lääkkeitä vaan uskon tämän sisäisen maailmani luomaan visioon todellisuudesta. Äänet ovat kertoneet minulle kauhistuttavia asioita Marinin ja globaalin eliitin saatanallisista yhteyksistä. En varmaan voi niitä paljastaa, sillä globalistit kyllä järjestäisivät minulle syytteen (tavan kansalainen kun olen - vaikutusvaltaisemmat totta puhuneet ihmiset on yleensä hiljennetty lopullisesti).
Lisäksi: tämä voi kuulostaa hullulta, mutta luotan ÄÄNIIN. Saan päivittäin tietoa sisäisten äänien kautta. Minulla ei ole psykoosisairautta enkä syö lääkkeitä vaan uskon tämän sisäisen maailmani luomaan visioon todellisuudesta. Äänet ovat kertoneet minulle kauhistuttavia asioita Marinin ja globaalin eliitin saatanallisista yhteyksistä. En varmaan voi niitä paljastaa, sillä globalistit kyllä järjestäisivät minulle syytteen (tavan kansalainen kun olen - vaikutusvaltaisemmat totta puhuneet ihmiset on yleensä hiljennetty lopullisesti).