Korson mammojen treffit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitikkä22
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minun mielestäni eka olisi kiva tavata eka ihan lasten kanssa,jos vaikka saisivat uusia kavereita pienokaiset samalla,ja sitten voisi sopia uutta miitinkiä ihan aikuisten kesken,joku kiva illan vietto juttu olisi aika kurko homma:)
mutta täytyypi odotella että jos sais sitä porukkaa nyt kasaan tänne :wave:

mukaan tuun jos vaan aika sopii. isompi neiti on 9-14 tarhassa paitsi perjantait. ja keskiviikkona pienemmän kanssa muskari mutta muuten tulen mukaan jos vaan sopii :attn: :wave: :wave:

Unohtui kirjautua tota edellistä viestiä lähettäessä, eli olen se Mikkolalainen äiti, jolla 3,5kk tyttö.

Ollaan muutettu kesällä Tampereelta, joten paikat ei ole vielä tutut, mut olisko Korsossa jotain puistoa tai sellasta kahvilaa, johon mahduttais vaunuinemme?

Mulle sopii aamupäivät/päivät ti, ke ja to. Olisko tiistaina puolen päivän aikaan sopiva aika? Meillä kun nukutaan välillä kymmeneen tai yhteentoistakin asti aamu-unia.

Huomenta vaan kaikille...

Eli tossa on nyt sitten tullutkin ideaa että perjantai saattas olla ok päivä ja kellon aika sopisi minullekkin joskus puolenpäivän jälkeen meillä kun nukuttaan kanssa tossa aamupäivällä unia...
eli siis mitäs kellon aikoja olette muut ajatelleet rohkeesti vaan ehdotuksia esiin niin voidaan sitten niistä kasata se sopivin kellon aika ja paikka...

Heips taas...
Toi puolenpäivän maissa on taas meille tosi huono aika kun meillä sillon syödään ja mennään päikkäreille... taitaa aika lailla kaikilla mennä ristiin noi aamupäivän rutiinit, mitenkäs olisi sitten iltäpäivä? Joskus neljän maissa? Neljältä viimestään ollaan meilläkin herätty.

Ja paikkaehdotuksia? Mulla olis mielessä toi korson asukaspuisto. (se on sitä päiväkotia, jonka nimee en nyt tietenkään muista, vastapäätä... tien toisella puolella.) Tai sit siinä siwaa vastapäinen puisto... Muita en sit oikeestaan tiiäkkään täältä päin! =)

Heips,

Oltiin tossa pitkä viikonloppu reissussa ja tultiin vasta eilen. Mehän siis ei päästä ens perjantaina, mutta jos jollain jotain muuta aikaa ehdottaa, niin messissä ollaan. Ja tullaan sitten viimeistään seuraaville reffeille =)

Olis mukava jos tää tapaaminen nyt onnistuis. Jos jollain vapaa-aikaa muutenkin joku päivä tällä tai ens viikolla, niin laittakaahan y-viestiä, onnistuuhan se tapaaminen pienemmälläkin porukalla ja sit voidaan tapailla isommalla kun se kaikille sopii.

Mukavaa syksyä kaikille! Välttäkää syysflunssaa :flower:

Joo huomenta vaan kaikille...
ite kanssa ollut reissun päällä ja ollut muutakin pientä hommaa niin ei ole koneelle kerinnyt.
Niina kyllä anto hyvän vinkin että voisi tavata pienessä porukassakin,itse nyt olen valmis tapaamaan ihan kenet vain ja millon vain...
eli onko torstai jollekkin hyvä...taikka ensviikolla heti maanantai??
minulle kanssa saa laittaa y-viestii jos haluaa ehdottaa treffi aikaa taikka paikkaa niin voin laittaa tänne sitten ilmoitusta ja ehdotusta.Mutta toki minulle käy jos joku haluaa myös tavata...eli kaikki ehdotukset ovat avoinna..

tulipa taas tosi kivan näkönen viesti :x

niin piti vielä sanoa sitäki että keskiviikko nyt olisi vaan tällänen ehdotus paikalle tulee kuka tulee mutta toki minä voin koko hela viikon järkkäillä kaikillle sopiviksi näitä aikoja,tää viikko kun näyttää olevan minulle ihan tyhjä,eli siis paljon tylsäääääääääää aikaa tiedossa :headwall:

niin ja kaiken huipuksi toivotaan että ei sada vettä :/

:D
aikas huonosti :x
itse menin pojan kanssa kello 10puistoon ja sillä hetkellä siellä ei ollut kun 2puisto tätiä.
itse häippäsin jossain vaiheessa joten ei tietoa onko siellä sitten kukaan edes käynyt vilasee...nooh näitä sattuu :laugh:

Yhteistyössä