Elikkäs paljonko laittaa maitoa siihen taikinaan jos haluaa että pullia tulee vähän reilumminkin?
Nimimerkki. Viimeksi tehnyt 8dl pizzapohjan ja melkein tuliki jtn. siitä
Ei oo oikein miun juttu nää mittaamiset ja suhteuttamiset..
Nimimerkki. Viimeksi tehnyt 8dl pizzapohjan ja melkein tuliki jtn. siitä