V
vierailija
Vieras
Olen tässä miettinyt että onko muut ottanut Korvareijät ja korut 14v pojalle,kun harkitsen korvien reiitystä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No sitten poika vois ottaa reiät omasta tahdosta, se vaan ku muutkin hyväksyisi että pojalla on korvakorutTais olla 13-14v. kun sai reijät.
Sillä ei ole väliä mitä muut ajattelevat.No sitten poika vois ottaa reiät omasta tahdosta, se vaan ku muutkin hyväksyisi että pojalla on korvakorut
Sillä ei ole väliä mitä muut ajattelevat.
Niin ja annan pojan valita mieluisimmat korvakorut korviinsa ja ne voi olla jopa hienot pojan korvissaNäin on! Omat korvat. Eikä kukaan muu niitä päivittäin tunne tai näe.
Se on kyllä totta 5v ihan ok mutta sitte kun 14v niin "onpa outoa"Jännä, että esim. 5-vuotiaalle tytölle on ihan ok laitattaa korvikset, mutta sitten muka 14v poika olisi samaan liian nuori..
Jos poika itse korvikset haluaa, niin siitä vaan.
Mutta mieluummin lävistäjälle sitten toimenpiteeseen, ei mihinkään koruliikkeeseen jossa korvikset ammutaan.
Laitettiinko korvareijät ampumalla korvalehdestä läpisai 10 vuotiaana kun itse välttämättä halusi
Onko korvakorut ammuttu paikoilleen?minkälaisia poika käyttääTais olla 13-14v. kun sai reijät.
laitettiin ampumalla korvan lehden läpi, ei kuulema sattnut yhtään ja hyvin parantuiLaitettiinko korvareijät ampumalla korvalehdestä läpi
Itse laittoi ne. Tämän tyyliset.Onko korvakorut ammuttu paikoilleen?minkälaisia poika käyttää
Ovatko ne timantteja?Itse laittoi ne. Tämän tyyliset.
![]()
Ei ole aidot timantit.Ovatko ne timantteja?
No haluan vaikka muut sanoo että "homoa"No mitä mieltä poitsu on itse? Mun käsittääkseni monilla se on aika ohimenevä vaihe.