korvat vai hampaat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kun ei tiiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kun ei tiiä

Vieras
Mistä voin tietää kummasta on kyse?
Vauva 4kk ja usean viikon ajan syönyt käsiään, kuolannut ja ollut kiukkuinen. Eilen oli tosi kiukkuinen ja annoin illasta lääkettä. Yöllä puol3 heräs itkemään ihan kaarella :( Annoin taas lääkettä. Pari yötä nukkunut muutenkin levottomasti... Voinko olettaa et kyse hampaista vai pitäisikö jos ensi yö samanlainen käyttää tk:ssa?

niin no joo. Eipä käynyt mielessä edes :) Disfatylliä (vai mitä se nyt onkaan) löytys kaapista. Pitäskö antaa?
Uskallanko antaa "huoletta" sitä särkylääkettä? Panadol nestemäistä on. Jotenkin vierastan noin pienelle vaikka en halua et häneen sattuukaan...

No jos on hampaita tulossa niin ne kyllä näkyy ikenen läpi siinä vaiheessa. Eli jos ikenissä ei näy mitään niin sit on joku muu syy. Onko lapsi ollut kipeänä? Yleensä korvatulehdus ei tule ihan tosta noin vaan, vaatii sen nuhataudin ensin. Mahaa mäkin ekana vaikkaisin.

Minusta siellä kuultaa mut kuulto on ollut jo kauan aikaa... Ei ole nuhaa ollut, kai. Joskus varsinkin aamuisin nokka torisee mut epäilen et maitoa vaan. Oon laittanu keittosuolatippoja. Jos ollut räkäisempää niin oon imassu sil nokkaimurilla. Naama usein märkä kun kuolaa ja syö sormiaan sit haroo joka paikkaan niin en ihan varma tuleeko nyt ohutta/kirkasta räkää nenästä...
No ei kaut auta kuin seurata ja soitella huomenna tk:hon jos yöllä vielä itkee kovin.

Ei ole kuumetta?

En mä kovasti huolestuisi jos ei kuumetta ole, sellaisia ne vauvat on, tuollaista tulee ja menee. Mutta soita ihmeessä neuvolaan vielä jos vaivaa :)

Yhteistyössä