vinkkejä 10 kk unikoulutukseen!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja **:
eikö se kolme ja puolvee kantsis laittaa tarhaan tms. että olisi seuraa? Oon kyllä sinänsä kotihoidon kannalla mutta tuossa tilanteessa en. Sit sä voisit nukkua vauvan kanssa päikkärit etkä olis niin poikki. Tää ei tietenkään poista sitä yökukkumisongelmaa...

Ei ketään saa väkisin nukkumaan. Mut onneks vauvat kehittyy niin hurjaa vauhtia että tollaset on monesti nopsaan ohimeneviä vaiheita. Kuukauden päästä teillä saattaa kaikki olla toisin vaikket tekis asialle mitään.

Olen ajatellut sitäkin. Päiväkotiin on vaan niin pitkät jonot että olen ajatellut että uniongelma ratkeaa ennen kuin saa päiväkotipaikan.

Ai niin. Aloittaa kerhon 2xvko vuoden vaihteessa. Sitten on seuraa 3xvko kun käydään perhekerhossa kerran viikossa (nyt jo).

Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä muusta:
Meillä tyttö oli aina silloin tuollanen ku sillä oli korvatulehdus.
En sano että teidän lapsella olisi,mutta kattattaa tarkistaa asia.
Meillä tyttö ei edes huutanut tavallista kipuitkuaan.

Tämä alkoi jo ennen flunssaa. Sekin on kyllä ollut. Käytin ensin hengenahdistuksen takia päivystyksessä, korvat silloin terveet. Viikko sitten oli kyllä korvatulehdus, mutta nyt kuuri syöty ja ainakin syöminen parantunut eikä hinkkaa korvia enää. Pitää käydä vielä varmistaan että korvat on parantuneet.

Alkuperäinen kirjoittaja sadettajat:
:| No, sittenhän ei auta muu kuin kestää ja ottaa kaikki irti viikonlopuista noin niinkuin levon ja palautumisen kannalta! :hug: Jos tulee tarve joskus laittaa viestiä (vaikka keskellä yötä), ni anna tulla vaan - tiedän tosiaankin, mitä on valvominen ja huudon kuunteleminen! :hug:

Suuri kiitos! Pitää vain toivoa että tää menee pian ohi.

Yhteistyössä