Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En mä kyllä vellejä antaisi. Ennemmin sitten lisäisin vaan tuota kiinteiden määrää.
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En mä kyllä vellejä antaisi. Ennemmin sitten lisäisin vaan tuota kiinteiden määrää.
En minäkään, se ei loppujen lopuksi ole juurikaan tuhdimpaa tavaraa kuin korvikemaito.
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:entäs jos korvaisit yhden vihannes soseen lihasoseella?
Alkuperäinen kirjoittaja patsy:me tehdään niin että kun tehdään maidot jauheesta niin muutama lusikallinen enemmän vaan jauhetta kun ohjeessa sanotaan niin tulee hiukka tujumpaa
Alkuperäinen kirjoittaja idu:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:entäs jos korvaisit yhden vihannes soseen lihasoseella?
Ens viikolla on asiasta tarkoitus puhua neuvolassa, siihen asti ajattelin odottaa lihan kanssa kokeilua.
Alkuperäinen kirjoittaja Kirjanpitoon:Alkuperäinen kirjoittaja patsy:me tehdään niin että kun tehdään maidot jauheesta niin muutama lusikallinen enemmän vaan jauhetta kun ohjeessa sanotaan niin tulee hiukka tujumpaa
Toivottavasti tää on vitsi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:Alkuperäinen kirjoittaja idu:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:entäs jos korvaisit yhden vihannes soseen lihasoseella?
Ens viikolla on asiasta tarkoitus puhua neuvolassa, siihen asti ajattelin odottaa lihan kanssa kokeilua.
jos oikein muistan niin me alotettiin lihasoseet noihin aikoihin,samoin puuro.
se pitää ainakin hyvin nälkää.
Alkuperäinen kirjoittaja patsy:Alkuperäinen kirjoittaja Kirjanpitoon:Alkuperäinen kirjoittaja patsy:me tehdään niin että kun tehdään maidot jauheesta niin muutama lusikallinen enemmän vaan jauhetta kun ohjeessa sanotaan niin tulee hiukka tujumpaa
Toivottavasti tää on vitsi![]()
no ei oo ja twhdän ihan lääkärin ja ravintoterapeutin luvalla noin
Alkuperäinen kirjoittaja patsy:Alkuperäinen kirjoittaja Kirjanpitoon:Alkuperäinen kirjoittaja patsy:me tehdään niin että kun tehdään maidot jauheesta niin muutama lusikallinen enemmän vaan jauhetta kun ohjeessa sanotaan niin tulee hiukka tujumpaa
Toivottavasti tää on vitsi![]()
no ei oo ja twhdän ihan lääkärin ja ravintoterapeutin luvalla noin
Alkuperäinen kirjoittaja patsy:Alkuperäinen kirjoittaja Kirjanpitoon:Alkuperäinen kirjoittaja patsy:me tehdään niin että kun tehdään maidot jauheesta niin muutama lusikallinen enemmän vaan jauhetta kun ohjeessa sanotaan niin tulee hiukka tujumpaa
Toivottavasti tää on vitsi![]()
no ei oo ja twhdän ihan lääkärin ja ravintoterapeutin luvalla noin
Alkuperäinen kirjoittaja Miä82:Mä lisäsin aikoinaan tuolle meijän kuopukselle tuon 1 ruokalusikallisen öljyä. Oli maitoallerginen, joten noita vellejä ei sitten tullut syötettyä ja puuroa ei vielä oltu ennen 5kk ikää annettu, joten jostain oli saatava vähän lisää energiaa. Meillä kun oli käytössä toi erikoismaitojauhe ja sitäkään ei tuo pieni mies mielellään suostunut juomaan.
Kannattaa varmaan alkuun sitten kokeilla tota öljyä ja sen puuron ottaisin kanssa mukaan aika nopeasti. Aamuin illoin kaurapuuroa, sen saa nopeasti tehtyä ja jäähdytettyä korvikkeella vaikka. Olikos se Aamun hyvä -pikakaurahiutaleet, joista saa sellasta pehmeää puuroa, ei mitään kökkäreitä, jos ne inhottaa. Tää olis mun neuvo. Meillä syntyi poika kanssa vähän keskosena, joten todella varovaisesti annoin mitään sille.
Alkuperäinen kirjoittaja idu:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:Alkuperäinen kirjoittaja idu:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:entäs jos korvaisit yhden vihannes soseen lihasoseella?
Ens viikolla on asiasta tarkoitus puhua neuvolassa, siihen asti ajattelin odottaa lihan kanssa kokeilua.
jos oikein muistan niin me alotettiin lihasoseet noihin aikoihin,samoin puuro.
se pitää ainakin hyvin nälkää.
sopiko hyvin pienen masulle?