Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lörpötys:Mä odottaisin lihan kanssa vielä.Mietoa puuroa ehkä antaisin alkuun joko aamulla tai illalla ja sitten aamulla ja illalla.Öljylisää tulin suosittelemaan,sitä voi hiukan lisätä joka ruokaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja lörpötys:Mä odottaisin lihan kanssa vielä.Mietoa puuroa ehkä antaisin alkuun joko aamulla tai illalla ja sitten aamulla ja illalla.Öljylisää tulin suosittelemaan,sitä voi hiukan lisätä joka ruokaan.
Miksei lihaa? Sitähän voi antaa jo hyvinkin 5kk ikäiselle..
Alkuperäinen kirjoittaja lörpötys:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja lörpötys:Mä odottaisin lihan kanssa vielä.Mietoa puuroa ehkä antaisin alkuun joko aamulla tai illalla ja sitten aamulla ja illalla.Öljylisää tulin suosittelemaan,sitä voi hiukan lisätä joka ruokaan.
Miksei lihaa? Sitähän voi antaa jo hyvinkin 5kk ikäiselle..
5kk.n masu ja ruuansulatus joutuvat lihan kanssa aika koville.
Meillä on aloitettu vähäinen lihansyönti vuoden kieppeillä.Ja siis kiinteätkin vasta reilu 6kk.Mutta toki kukin tekee,kuten itse parhaaksi kokee.Meidän lapsille tämä on toiminut.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja lörpötys:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja lörpötys:Mä odottaisin lihan kanssa vielä.Mietoa puuroa ehkä antaisin alkuun joko aamulla tai illalla ja sitten aamulla ja illalla.Öljylisää tulin suosittelemaan,sitä voi hiukan lisätä joka ruokaan.
Miksei lihaa? Sitähän voi antaa jo hyvinkin 5kk ikäiselle..
5kk.n masu ja ruuansulatus joutuvat lihan kanssa aika koville.
Meillä on aloitettu vähäinen lihansyönti vuoden kieppeillä.Ja siis kiinteätkin vasta reilu 6kk.Mutta toki kukin tekee,kuten itse parhaaksi kokee.Meidän lapsille tämä on toiminut.
Höpöhöpö, neuvolassakin sanottiin että lihat ois hyvä aloittaa viimeistään puolen vuoden iässä.
Alkuperäinen kirjoittaja idu:5kk vanha tyttömme syö n.4 purkkia korviketta ja 2-3 purkkia hedelmä/vihannes sosetta päivässä, syöttöväleissä ollaan palattu taas 3h välein rytmiin mikä oli alussa.
Olen lukenut maissivellistä, onko siitä apua? Tai mistä muusta olisi?